Wednesday, August 04, 2010

Budak Matrik bercuti selama seminggu dirumah

Hai....saya adik tuan punye blog ni...

Selama seminggu yang lalu..saya pulang bercuti sempena semester break..
Saya pulang dengan membawa assignment yang berlambak-lambak..
Ish...lecturer ni..bagilah orang rehat sikit...tak boleh tengok orang senang ye..


Inilah saya sedang sibuk menelaah menu dikedai
Sebelum pulang..saya menyimpan harapan yang tinggi supaya kakak saya dapat membantu saya dalam menyiapkan assignment tersebut...
Hep..hep..bukan semua ye..a few question je yang saya tak dapat jawab..
Saya yakin kakak saya dapat membantu saya..
Ala..apalah sangat fizik dan math budak matrik untuk dia tu..
Dia kan selalu berlagak..'ala..kacang je ni..tutup mata pon boleh jawab...'

Dengan harapan yang menggunung tinggi itu....saya pon...
Apa lagi..lambakkan la soalan-soalan itu kat kakak saya yang berlagak tu..
HAHAHAHAHA....mari kita uji dia...


inilah antara soalan-soalannye...

dan lagi
dan lagi
Kakak saya memang bersungguh-sungguh nak bantu...
Siap mintak nota tu...



Tapi malangnyeeeeeee...dia TAK INGAT!!!!!!!
hahahaha....sian saya...
kakak saya bagi buku nota dia masa kat UTM je..
huaaaaaaaaaaa....tension..

tengoklah apa kakak saya tulis dekat mukabuku dia..ish3x...
sekali lagi...kesian saya kan :(



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin