Monday, May 02, 2011

Pantai Morib


Hampir setahun ulang alik banting hantar kaklun 
Tapi tak pernah singgah morib
Sampailah kali terakhir jemput barang dia untuk balik abes blaja
Barulah singgah...


saya pon ada layang-layang sendiri tau..buat jadi tukun kt bonet kereta :p






Hidung kembang :p

Obviously bayang itu saya :p


Bolehlah...morib sekarang dah cantik sikit compare dulu-dulu..ada tempat makan, ada tempat playgorund untuk budak-budak...ada surau...kira lengkaplah kan kalau orang nk beriadah dan lepak-lepak kat sini petang-petang..

Tapi...tulah..kami sampai kul 6.30 pon panassss....

Ni gambar dolu-dolu zaman kanak-kanak saya..Kalau tak salah..ni kat morib jugakla kot..
hahaha...pakai petik je..ntah2 ni kat port klang :p

with my late mother, grandpa & grandma, adi n iman

2 comments:

  1. nak tanya....kat morib lih mandi laut tak? saya tak pernah sampai sana....

    ReplyDelete
  2. GDI:
    boleh..kalo tgk kt gambar saya yg ke-4, hujung sana tu ade org mandi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin