Tuesday, November 13, 2012

Happy Deepavali & Happy Holiday!

Hello dan Assalamualaikum...

Errr...lame tak update. Bukan takde cerita..tapi takde masa...huhu

Dikesempatan ini..nak wish


H.A.P.P.Y
D.E.E.P.A.V.A.L.I

untuk semua yang beragama hindu

dan

SELAMAT BERCUTI 

untuk yang lain-lain


Cuti-cuti korang buat ape?


Kite pi kedai bunga kat Floristika, Bangsar
Saje nak feeling-feeling pi Cameroon 
Boleh?

Kahkahkah..
Sengal!



Errr...cari mood nak pi keje esok disaat semua orang lain amek cuti..
tabahlah wahai hati..huhu

6 comments:

  1. Cantiknya pokok kaktus

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantikkan...
      kalau dah duk umah sendiri bestla nak jg bunga..:p

      Delete
  2. hana yang tengok gambar ni pun dah feel cameron.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..kan..sejuk masuk bilik bunga tu

      Delete
  3. lynnn, macam cameron dah yangg. :)
    cantek betullll.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngee..disebabkan dah feeling2 cameron maka terbeli..hishhhh

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin