Monday, June 03, 2013

Its JUNE already..



June ada banyak peristiwa/ Hari penting...

Antaranya...

1st June..- Birthday Kaklun...

6th June - Tarikh pemergian arwah mak.. Al-Fatihah..Dah 20 tahun mak tinggalkan kami..semoga mak tenang disana..

Soon...

Akan tambah satu lagi tarikh penting untuk di ingati setiap tahun...





19 comments:

  1. jangan lupa..june cuti sekolah juger..kikiki

    ReplyDelete
  2. dup dap dup dap.. sampai sini dgr bunyik!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...boleh dengar ek mekchu :p

      Delete
  3. insha Allah moga mudah segala urusan nanti :)

    ReplyDelete
  4. ehhh..kad kenduri... i lioke!! sama bulan i kawen

    ReplyDelete
  5. haaa apa tu apa tu.. hehe baru lagi ni.. mesti sehari suntuk mengadap kad

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan sehari suntuk..berhari2..huhu

      Delete
  6. Replies
    1. hehe..ye...nnti kite tepek kat sini jemput :)

      Delete
  7. semoga semuanya dipermudahkan...amin...

    ReplyDelete
  8. june is exciting kan??heehe

    anyway.r u getting married??? heheh
    apa apa pun.gud luck cad! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. clive...yup, agreed june is exciting :)

      hmm...after this..mrs.cadlynn :p

      tq clive :D

      Delete
  9. As salam Adik,

    Betulkah apa yg akak fikirkan ni? Jika benar... tahniah dear..! B\Semoga majlis berjalan lancar..! Barakallahulakuma... xoxoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm k.marya..

      betul :D
      Tq kak....doa akak sgt sy harapkan :)

      Delete
  10. Ni nak masok july dah... tak update2 lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle...sorry busy yg amat...dah update dah :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin