Friday, November 18, 2011

Penangan Bola

Hasil dari black out hari Selasa...keje agak tertangguh. Ditambah dengan perangai-perangai pengurus projek yang sangat sengal..Maka...Keje tak siappppppppp..report delay..

Tapi

Nak balik jugak sebab nak tengok Malaysia vs Indonesia..

Hihihi..saya ialah PENYOKONG SETIA #HarimauMalaya tak kirela Harimau Muda ke Tua ke..ekekeke

Sangat excited okay...siap bawak balik keje kat umah konon2 sambil-sambil tengok bola..buat report..
tapiiiiii.... file corrupted pulak! Hebat!!!! Terus tengok bola dengan kusyuknye...

Sian saya tengok bola sorang-sorang...huhu..kalau atuk ade lagi mesti saya tengok bola dengan atuk...haih..rindu pulak kat atuk..semoga atuk tenang disana..

95 minit kemudian(masuk mase tambahan..haha)...Alhamdulillah..Malaysia menang 1-0..tak sia-sia tak siap keje nak tengok bola..hihihihi

Next week ade game futsal...dannnnnnn..dengan gediknye saye dah tuka name saya jadi Mazlin Muslim... hihihi...amacam? ok tak?  Hahaha..BERANGANNNNNN.. saya suke jadi defender je...pemalas nak jadi striker sebab tak rajin nak lari laju2..keh2.. tu suke tengok muslim ahmad..hahahaa.

Sudah..sudah..hentikan merapu disini..hehe..
-Sekian-Terima Kasih ;)

6 comments:

  1. wah terer lin men futsal. ajar la :p

    ReplyDelete
  2. alamak kaki bola rupanya....hebat2

    ReplyDelete
  3. @MZ: horeyyyyyyyyyyyy :p

    @ezan: keh2..tak terer pon...suke2 je..

    @daddy: ehehe...suke sbbbbbbb... hihihihi

    ReplyDelete
  4. file corrupted?

    Heleh... alasan!

    hehe

    ReplyDelete
  5. @uncle gedek: seyes uncle..file corrupted..huhuh..kecewa saye (half je la)..another half melompat gumbira..(yeah...boleh tengok bola dengan aman! hihih)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin