Tuesday, August 13, 2013

Raya 2013









Raya kalini dah tak semeriah dulu..
Kami masih berkumpul anak beranak..
Kami masih mengunjungi sanak saudara..
Tapi tiada lagi berkumpul dirumah arwah atuk setelah ketiadaan arwah atuk..
Rindu akan suasana berkumpul ramai-ramai itu..

Raya kalini pon raya yang istimewa buat diri ini..
Pertama kali beraya dengan memegang title isteri
Tapi..belum dapat raya sama-sama lagi..
Takpe..sabarlah wahai hati.. :p

Next!

Our next wedding reception @ Jaybee nextweek..
Baru nak raya dengan suami!
Raya + Kahwin yeay :D

24 comments:

  1. mana senyuman paling menawan? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..hana pilihla...yg penting mate sume sepet

      Delete
  2. haha..patut before dia merentas lautan ko amikla pic pakai baju raya ...ada la gambor beraya..hehehe..takpelah..baju raya korang kira paling liplap la taun ni...gold gold gitew :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah3..die tade baju rsye kot..bini wat tatau tande protes xdpt beraya bersama..kikiki...kalo awl2 pki baju gold merelip tu..basi arrr..haha

      Delete
  3. amboi...sempat snap pic..yg terlentok tu...haha

    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tu over tau...masuk kete pejam mate terus

      Delete
  4. aloo.. cedih nyaaa.. tak pe lepas ni kegembiraan berganda ok..

    ReplyDelete
  5. namun pic ni tetap ceria
    selamat hari raya lynn :)

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya lyyn. untungla org tu kahwen dulu :P hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untongla erk? Alhamdulillah. ...cpt2 kawen erk ezan :p

      Delete
  7. keriangan berganda tu, raya + kawen...heheh...

    selamat hari raya dear!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berganda kak...tq...Selamat hari raya :)

      Delete
  8. shweeet shweet...selamat ri raya cad!!! :)

    ReplyDelete
  9. adik beradik smua muka nak sama je..hehe

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Meriah..tp kalau encik suami ade mesti lg meriah..huhu

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin