Wednesday, January 06, 2016

Lubuk Emas Murah!

Sebagai menyahut cabaran pak menteri kite untuk #jimatcermat, #2kerja, #bangunawal dan banyak lagi saranan saranan yang bagus untuk kita ikuti..

Maka dengan ini... saya dengan rasminya..ingin memperkenalkan kepada anda semua..

My Power Gold Agent.................... a.k.a Encik Suami a.k.a abah Aaqil :)

Lame dah encik suami jadi agent Power Gold ni..

Niatnya ialah untuk membuat simpanan masa hadapan.....own saving #kempen1g1bulan...dan pada masa yang sama sekiranya tuan-tuan dan puan-puan inginkan keterangan yang lanjut... bolehlah menghubungi beliau..link seperti dibawah..ade complete agent info :)

Agak-agak segan nak contact encik suami saya... contact saya pon boleh :p

 
MOHD LUKMAN BIN ABDUL WAHAB
0162980002
look4luke@gmail.com


 






3 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. AsSalam

    Arghh akak suka emas bagai ni..memang dulu suka sangat beli emas ...tapi la ni dah tak kerja..tak boleh nak buat hobi kumpul emas lagi walaupun dalam hati suka bila ingatkan gelang emas hehe..bagus sebenarnya buat investment dengan emas ni kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula kak..
      suke jugak..tapi lagi suke kalau dpt free
      hahahaha

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin