Thursday, October 07, 2010

Happy Birthday to Kak Mas!!!

7th October 2010


HAHAHA!
over tak candles kat cake tu~*credit to mr.google*

Bismillah...dengan nama Allah..dengan ini saya ingin memulakan entry hari ini..
dengan mengucapkan syukur kehadrat Allah s.w.t
dengan limpah dan kurnianya..saya dianugerahkan 
seorang kakak yang sangat baik (errr...yeke)
sile rujuk entry ni (pasal akak)
hoho..walaupon selalu dibuli oleh beliau..
tapi air dicincang tak akan putus kan?
(cubelah cincang..tak putus punye..saya dah buat eksperimen dah mase sekolah dulu)

Sempena hari baik bulan baik ini..
saya dengan berbesar hatinya ingin mengucapkan..
S.E.L.A.M.A.T  U.L.A.N.G.T.A.H.U.N 
YANG KE
30!!!!
Semoga dengan bertambahnya usia ini dapat lebih mematangkan lagi pemikiran anda dalam menjalani kehidupan harian yang penuh dengan duri dan liku ini..ewah~

Errr..saya sebagai adik..tak mampu nak menjanjikan ape-ape sempena birthday anda ini..
(sebab nanti ko akan mintak over dari budget semasa aku)..jadi lebih elok tidak menjanjikan sesuatu yang belum pasti kan...

Ape kate kalau saya hadiahkan facial treatment percuma?
Gerek tak? anda akan dilayan bagai permaisuri..hahaha
ni la kakak saya dan anak2 die
(ala..yang slalu jadi model tak berbayar dalam blog ni..hehe)





p/s: Kak..hadiah belakang cite la ek..nnti adik2 tengok blog ni diorg demand nak hadiah jugak...payah..hahahhaahahah
(sungguh saya bajet kakak saya bace blog saya...sebenarnye die rabun IT sikit! HAHAHAHA! shhhh..diam2 ek..jgn bgth die..nanti saya kene piat tinge~)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin