Friday, February 25, 2011

Pencarian Blog Paling Hensem Dan Cantik 2011

Rasa dah lama tak join contest...bukan dah bersara tapi masa tak mengizinkan..huhuhu.. rindu pulak zaman asyik-asyik dapat hadiah dulu..hehehe..

Yup, entry kali ni
ialah sebuah entry CONTEST!!! Yeay..lin join contest balik~

Dan bukanlah bermakna saya perasaan yang blog ini blog paling cantik ye... sumpah blog ni comot macam tuan dia..haha..sebenarnye, saya telah berjaya di' TAGGED' oleh SandraAzwan untuk joinkan diri dalam contest ni..Mekasih~!

Jadi~ jom beramai-ramai join contest ni..untuk maklumat lanjut... boleh pi intai-intai kat bawah ni..    


Untuk kali ni..saya nak tag :-

1. Mizzura 

Jom join reramai~ :)

4 comments:

  1. wah...aku kena tag ler pulak..baru aku tau blog aku ada kumis...(konon2..lelaki ada kumis=hensem) kikikikiki.....heheh..

    ReplyDelete
  2. @mizzura:

    oit..ko utk kategori chantek la...adoi..ke ko nak masuk kategori kumis? hahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin