Monday, March 21, 2011

Putrajaya Drift

Selepas entry mengajak adik-adikku ke 1 World, 1 Malaysia, 1 Fiesta berjaya
Haruslah ada entry ketika berada disana kan?

Kami pergi dah petang sebab ada kerja yang perlu dibereskan pagi tu..
On the way ke Putrajaya hujan tak henti-henti membasahi bumi..
Boleh ke belon-belon tu naik?

Tak apa..teruskan juga perjalanan...
Saya cuma tahu yang event itu kat precint 2.lepas tu lost.ikut je banner yang bersepah disana sini.
Hahaha..harus sesatkan? saya kan ratu sesat! huahaha..
kredit to www.syncoptima.com

Sampai satu simpang ni..nampak signboard tulis public parking to Hot Air Balloon (anak panah arah kiri).
Dengan confidentnye..saya pon beloklah ke kiri..pastu nampak ada kete tengah buat drift..oh! abaikan je..semangat nak tengok belon panas lebih memuncak ketika itu..Setelah pusing-pusing, jumpe tempat parking. 

Walaupon masih taknampak langsung belon atas udara mahupon kat tanah..saya tetap yakin itulah tempatnya..sebab ramai orang jugak.. parking belakang brother kereta wira..Turun-turun je..brother tu pandang pelik..Saya dan adik-adik pon pelik kenapa dia pandang pelik..pastu ain perasan something, 
penonton-penonton disitu hanyalah kaum adam! eh..pelik ni..takpe..jalan jugak..tapi makin kami jauh dari kereta makin ramai yang pandang pelik..


 Dari kejauhan, kami nampak ramai berkumpul kat tempat kete drift tadi..Memang semua penonton tu lelaki muda-muda lah..takde pon yang bawak family ke, yang bawak adik ke macam saya..

Tak boleh blah betullah! Saya dengan sepantas kilat ajak adik-adik beredar dari situ supaya dapat menghentikan pandangan pelik dari mereka dan drift jugak untuk mencari lokasi event sebenar..

HAHAHA...

Boleh tak jangan buat banyak event kat tempat yang sama pada waktu yang sama?
Nanti orang yang blur seperti saya sesat lagi! HAHAHA
Benci!








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin