Thursday, May 26, 2011

Never Say Good Bye

Dari selasa lagi aku sibuk organize farewell seseorang..
(entry kali ni nak pakai aku),
  Duk pikir nak makan kat mat ayam kampung ke..nasi ulam ke..kat mines ke
Sekali Kak Nor kasi cadangan... why not wong solo?
Dengan laju aku setuju tanpa tanya orang lain sebab aku tau itu fav orang yang akan kami raikan..
hehe..gune kuasa veto..

Kami buat not really surprise party untuk dia..
tapau makanan kat wong solo pastu makan kat azhar maju..haha
hehe..menu cikkak tu ai yang pilih.. ayam penyet dan jus alphukat (hopefully ko suke!)
ramai gak join time ni..20 pax..

time ni emosi under control lagi..hohoho..
happy je masing-masing..ceh~

Aku sibuk amek gambar
Bile abes keje...kami ade another farewell party..kat mines..
kali ni for planning dept only~
Huh! time ni mule rase JK..wakaka..paling takleh blah bile lagu last tu..
Swear it Again dan Season in the sun..memang aku yang jiwa kental ni pon tersentuh! grrrr....
Sorry weh..aku memang tak reti nak bagi speech ni..lagi-lagi bile emosi terganggu.
Banyak sebenarnye aku nak cakap..tapi dah air mata yang berkata-kata dulu..JK Betul! Wakakaaka.

Jadi aku cakap kat sini boleh? Huehehehe...
Sebab banyak yang aku nak cakap tu kite due je yang paham

Lepas ni takde dah cerita pasal cosmopolitan kat opis
takde dah cerita pasal nuffnang, kisahnye dan cadlynn kat opis
takde dah orang nak tersilap nama kite sebab aku tinggal sorang-sorang
takde dah bayar parking sama-sama
takde dah amek adiah cosmo same-same..
Arhhhh

Sedih gile kot!

But i'm happy for you..
nanti tempat keje baru jangan lupe kitorang kat sini..
muke aku sedih..hahaha


And...thanks for everything..
U BEST BESTIE! 
janji tau kat luar nanti lepak sesama lagi..
atau susah-susah ko tariklah aku ikut ko jugak..HAHA!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin