Friday, September 09, 2011

Good Luck Sayang~ Wuuu...Kaklun officially Mahasiswi

Rabu lepas saya cuti..No..bukan sebab kami ni meriah beraya..ekeke..ni sebab kami pergi menghantar Kaklun ke Batu Pahat...
Eleleh..nak salah ke JB je...sape ade kat JB tu ha? =))

Now, Kaklun is officially Mahasiswi kat Universiti Tun Hussien Onn Malaysia (UTHM)

Alhamdulillah..syukur sangat masa tahu kaklun dapat offer UTHM ni..dan ..kami keluarga KAREN! hahahaha...ye2..kami keluarga electrical...Dari ayah..ke saya..ke adi dan kini kaklun.. masing-masing electrical (power). Hihihihi...kakmas je lain..gelak terguling-guling saya bile tahu kaklun dapat course tu..dulu masa die kat teknik saya suh amek course ni die takmau....see...sekarang ni tengok??? kalau dengar cakap saya dulu, atleast now die dah ade basic of electrical engineering..kan kan?

Sume yang available kat umah tu nak pi menghantar kaklun...sampai 2 kete pi..wah2...meriahnye..macam nak pi further study kat obersi..hihihi..tapi barang2 kaklun memang banyak sangat pon..saya pon pelik..ish2..saya dulu satu kete muat je.. Rombongan cik kiah ini diketuai oleh  bapaku En. Razali, pastu mkck, ajib, pikah dan daus satu kete.. Saya, adi dan kaklun satu kete...Actually atuk nak ikut..dulu masa saya dan kakmas blaja pon atuk ikut..tapi...dah takmuat plus atuk da tak larat nak jalan jauh..sian atuk sedih je die tak dapat ikut anto cucu die pi blaja..
kat RnR Pagoh

Masa pi..adi drive..bile sampai kat RnR Pagoh..waktu kaklun nak pass key kat adi..adi kate..NO! pls pass to Angah.. WHAT??? Kenapa saya kene drive? Baru nak blagak diva duk sebelah pakai spek mate beso..hahaha..adoi...jadi perjalanan seterusnye saya lah yang drive hingga sampai ke UTHM..
Kaklun tunggu turn nak daftar

Sampai2 je..teman kaklun p daftar...settle semua kat dewan besor..pi teman daftar kolej kediaman lak..Kaklun duk kat Kolej Tun Dr Ismail..Eh..dulu masa saya kat UTM masa forecast pon saya duk KTDI jugak..same nama kolej kite ye kaklun :p..
Sementara tunggu kaklun abes daftar


Dah settle daftar..tolong angkat barang...since kaklun daftar kolej awal jugak..jadi..konsep die sekarang ni ialah penuhkan bilik atas dulu..hahahaha...jadi kaklun dapat bilik atas sekali..tingkat 3! adoi..penat seyh...3-4 kali turun naik angkat barang..penat...Time ni bersyukur lak bawak bala tentera ramai-ramai tu join anta kaklun..adela diorang tolong angkatkan barang yang berat-berat..saya angkat yang ringan je..hihihi..

Kitorang tolong kemas sekali...tolong mop, tolong sapu, tolong kuarkan barang dari beg merahku..ayah sempat merasmikan katil kaklun lagi..dari dulu ayah camtu..sampai2 settlekan katil dan tido~ hahaha. settle semua ngam-ngam kul 5pm..kaklun pon da nak kene kumpul...Before balik..adi dah pesan dengan nada garang sekali kat kaklun..'Belajar rajin-rajin..aku tak nak dengar ko ade Bf ke ape ke..Blaja dulu..paham???? Kalau aku dapat tahu..SIAPLAH!' Gile scary bile x-navy ni bagi arahan...haha..

bye2 kaklun..kami nak balik dah...
So..kaklun..kat sini angah just nak wish..Good Luck Dear.Blaja rajin2..Anything just bagitahu kami kat sini..InsyaAllah mane yang boleh tolong kitorang tolong...Kalau nak tanye pasal electrical pon still boleh recall kot..tapi jangan risau..kalau angah takleh nak recall, kite ade new tutor yang hebat gile dalam electrical matter ni...Hihihihi...

sampai kajang singgah makan satay pulak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin