Monday, September 26, 2011

Happy Belated Birthday ADI - 23 Sept 2011

Saya perasan super duper busy lately...
Maka...terlepas untuk buat entry bday untuk adikku yang sorang neh..
Entry belated pon okla kan..
Mase 23 September tu sempat wish kat fb je..ahahaha..padahal duk satu rumah..
Bangun pagi pon just kejut die cakap nak pi keje dah..pastu wat taktau sampai ke sudah..
haha..komunikasi tak berkesan langsung~!
Happy Belated Birthday ye adikku yang selalu perasan dirinya abang kepada saya~ hish2...

Ouh..bile kite dah besar-besar mcmni kan adi...angah selalu teringat zaman kanak-kanak kite..
Adi selalu buli angah..hoho..dah besar jangan harap nak buli lagi ye! :p
Mase kecik-kecik dulu kami sangat close..beza setahun..mane saya pi...even nak kuar dengan bff- farida pon die nak ikut (zaman sekolah rendah)...sampai sekarang kalau keluar dengan farida..sure farida tanye..mane adik manje ko yang suke gile menempel waktu kecik2 dulu tu? wakakaka..harusla tak ikut dah..dah beso panjang kot.. Budak ini jugak dulu merupakan tukang gunting rambut saya...haha..jimat :p..setiap kali tolong saya..ade je die nak bebel..mate saya sepet sangatla..hidung saya tak mancungla..kulit saya hitamla..grrrrrrrrrr....sabo..

Sempena hari lahirmu yang ke 26 ni...silelah matang sikit ye adikku...tanggungjawab kite makin lama makin banyak...makin lama makin besar...semoga Allah panjangkan umur, murahkan rezeki dan berkati hidup Adi..dan semoga kite adik beradik terus stick together..

Me - Qihah -  Adi
Nak tambah satu lagi gambo..lupe.... adik saya ni suke perasan muke die macam selebriti...the latest selebriti yang die ngaku muke die same skrg ni ialah.....

Cer teka...cer teka... hint die ialah.... Gerak-gerak gerak khassssssssssssssssss.... hahahaha...sengal betul~!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin