Wednesday, September 14, 2011

Persiapan Hari Raya...

Cite saya terbalikkan?
Cite raye kuar dulu..pastu baru cite persiapan..hehe

Kuih raya saya dah settlekan awal2 dengan akak..b4 puasa dah tempah
Duit raya pon tuka ngn akak...die keje bank
Kasut raye dah beli masa hush puppies sales
Tudung raya dah beli masa kuar dengan ain ke Jln TAR
Baju raye agak kronik..warne tema yg saya nak hanye siap sehari b4 raye..haha
handbag raye...takyah...pakai je yang gabak tu..itula hanbag keje..itula hanbag berjalan dan segalanye...jimat

Minggu2 akhir tu, adi rajen ajak kuar p teman die beli barang..cari kan downtown...
Mission menemankan adik laki saya bershopping di downtown mines..belakang opisku...mission..nak cari baju melayu kale purple, sampin, songkok dan capal..Dari list tu semua die dapat kecuali capal...

siang hari-malam hari cari sampin-tengok tudung-beli cempedak goreng

tolong pilihkan tshirt adi-kaklun check price-jalan-jalan-adi cube baju kale ijo

Akhirnye baju purple jadi pilihan atas arahan si kakak..ahaha..songkok sedang ditebuk
Minggu depannye pulak...again...adi ajak kuar p downtown..kalini pi kat ampangan...bapak jauh die bawak kakak n adik die berjalan tengah malam...esoknye saya pening kat opis..tak cukup tido..



Manjang budak ni pakai shawl kelabu die kan....motip pi sini..tak berapa pasti...sudahnye..saya dan kaklun amek jeans sorang satu..adi beli lampu liplap dengan pelita nak pasang kat umah ayah..


Seronok dapat jalan-jalan dengan adik beradik..oh..saya memang suke..suke gile..silelah ajak saya bershopping..saya memang suke meneman....:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin