Friday, August 17, 2012

Dapat Kuih Raya!!

Mood raya dah datang..ekekekeke..citer raye je la yang kuar..

Hari Selasa lepas kuar buka puasa dengan Farida.. katanya nak bagi something kat saya..ish2..pelik..
Haritu keluar dah bagi birthday present yang dah belated sangat-sangat...haha..apa jela dia nak bagi ni...

Balik keje kitorang jumpe kat lrt masjid jamek since masing-masing keje kat KL dan naik public transport.huhu..

Kami pi shopping tudung raya sementara tunggu waktu berbuka..ada satu shawl tu..cantik~ simple n nice gile..tapi bila tanya harga...agagagaga....terus letak balik..benda cantik memang mahal ek? huhu

Kitorang buka puasa kat Secret Recipe je..tempat fav saya..hehehe..

Eh..lupa pulak cite asal..ha..kawan saya bagi Kuih raya kat saya..special homemade tau...
terharu...

Adi dah makan! huhuhu

Lepas balik rumah...duk tengok kuih Farida bagi tu sambil berpikir...bagusnya kawan aku ni..baik hati..

Tetiba..teringat peristiwa raya last year...masa saya bawak adik-adik beraya umah Farida..
Kuih ni la yang kitorang habiskan sebalang kat umah dia~ hahahahahahahaha

Adoi..adekah..adekah ini bermakna maksud tersirat dia...nah amek kau..jangan abeskan kuih kat umah aku lagi... wakakakakakkaa

Btw, Farida..if u read this..thank you beb...raya pi umah kau..kuih ni jugak kitorang serang..hahaha!

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin