Thursday, August 16, 2012

Kad Raya!!!

Hai :)

Ingat lagi tak zaman sekolah-sekolah dulu...
Banyak dapat kad raya dari kawan-kawan kan..
Pastu gantung kat dalam rumah wat perhiasan macam bawah ni kan?tayang sape lagi banyak dapat kad..hehehe


Tapi sekarang dah jarang orang bagi kad raya
Kemajuan teknologi yang ada..orang sekarang suka bagi sms or wish je kat FB @ twitter masing-masing..
senang kan?

Saya pon tergolong dari orang sekarang tu...ekekeke...dah berabad kot tak anto kad raya...

But suprisely...saya dapat kad raya lah tahun ni!!! hahahaha
Comel sungguh orang yang bagi tu...hihihihi..Thank you ye :)

Masa suruh check ada dapat kad raya tak..saya tanya..kad tu ade bunyi-bunyi tak? Hahahaha demand!
Katanya ade..tapi kene manually dari saya sendiri..adoi..hahaha..lawak..padan muke!


Sepatutnya dari last year dapat tapi..ekekekeke..ade orang tu tak tau setem kene letak 60sen sekarang ni... kalo letak 30sen alamatnya tak sampai le..hihihihi..berjanggut tunggu taksampai-sampai jugak..

The one and only kad raya saya..ekekeke

Korang macammane... ade dapat kad raya tak? =))

6 comments:

  1. selamat hari raye makcik!!!!

    ReplyDelete
  2. arie!
    selamat hari raya...
    buat open house jgn lupe jemput aku ye..hehe

    ReplyDelete
  3. Pasti kad raya tu drp seseorang yang istimewa kan Cadlynn!!

    Selamat hari raya...dr Kak Teratai:)

    ReplyDelete
  4. @k.teratai..

    hehehe..ye..special sgt sebab tu takleh nak tunjuk belah dalam.hahaha

    selamat hari raya kak :)

    ReplyDelete
  5. aku ada dpt dua keping kad raya dari bloggers...hepi giler sbb dah lama tak dpt kad raya...ekekek...

    ReplyDelete
  6. k.wahida:
    happy kan...sebab dah lame tak dapat..ekekeke...senyum je.tp adik2 gelakkan sbb diorg kate oldskol gile! hahahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin