Wednesday, September 12, 2012

Wordless Wednesday : Polkadots Day


with mizzura

Errr..tak-tak..ni bukan baju uniform company kami..bukan jua hari pakaian beragam..ekekeke..
berjanji pon bukan..kah3...dari company lame kami camni..tak sengaja tersame pulak tema baju :p

20 comments:

  1. Mizz.... Ok, ok... tak nak komen....

    ReplyDelete
  2. polka dot dijangka memasui trend fesyen 2013 sebagai aliran utama..hari tu kat office akak ada orang pakai baju corak polka dot..comel eh!

    ReplyDelete
  3. @uncle gedek: awat xmo komen...kami tak makan orang la..hahaha

    ReplyDelete
  4. @sandra azwan:

    awww...tq! hahaha..tgk..kan dah perasan :p

    ReplyDelete
  5. @lady windsor: ouh..yeke kak..trend ek.hehe..saya pakai beli je..sebab murah..hihihihi

    ReplyDelete
  6. sehati sejiwa. :)
    polka dot yang tak kan ditelan zaman, comeyyyyyyyyy! :))

    ReplyDelete
  7. sib baik kaller x sama... hehehe

    ReplyDelete
  8. @nadia: terkejut sgt2 mase tgk mizzura pn pakai polkadots..ekekeke..

    ReplyDelete
  9. fesyen terkini! Kak pun ada sehelai baju polkadot...warna coklat!

    ReplyDelete
  10. hehe... kekadang xplan pon nak pakai sama2 kan... kebetulan ajer..

    ReplyDelete
  11. Comey je ko Lynn. tak berubah2 dari zaman sekolah..maintain je :D

    ReplyDelete
  12. Alahaiiiiii cecomeeeeey ajer.. Hanak sape lah ni eyh??

    ReplyDelete
  13. @k.teratai: jom pakai same2...ekekeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin