Sunday, January 13, 2013

Azam tahun 2013 :)

Dah 13 hari pon masuk 2013..Aiyo..cepatnye masa berlalu..

Jom buat azam tahun baru lagi...kikikiki...

Azam tahun lepas.. Jogging & Bawak Bekal dah terkubur dipertengahan jalan.
Hahaha...Reason azam-azam ini terkubur ialah.. Xde mase! Hihihihi..Alasan kan?

Jadi wahai cadlynn, apekah azam anda tahun ni?

Meh kite listkan...


1.

Tambah berat badan..kah3.. Ade orang suruh (-_-")

2. Blaja masak selain masak sambal..kikiki..

Yang ni nanti-nantilah...tunggu dah pindah nanti..

3. Nak sihat!!!


So far...amek suppliment Shaklee.. Alhamdulillah kurang bersin-bersin dah..

4. Banyak lagi...tak terlist kat sini..

Berusahalah! :)






17 comments:

  1. Haha ko amik skit lemak2 aku nih haaaa bg gemok, slim sgt ko tuh jeles aku hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish..meh sini lemak ko sikit..ekekeke..
      tayah jeles2..ko kene jg kesihatan tu..jgn pk nk diet k..
      baby kene membeso..ehehe..take care beb!

      Delete
  2. Moga azam tahun ni tercapai . Good luck

    ReplyDelete
  3. nak..nak sihat...!! cer ko cari kata kunci kolestrol kat buku tu..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk..tu gambo je..aku tade buku tu..hihihi..nnti aku cari kate kunci ko tu ye..

      mari kite jalani hidup lebih sihat!

      bile nk ajo aku swimming neh? hihihi

      Delete
  4. biasanya kalau tak tercapai tu sebab takde masa kan..
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..tp sbnrnye more too alasan kan kak..
      takde org nak temanla..
      bangun lambatla..
      kikiki..

      Delete
  5. hope semua tercapai..amin...
    lynn nak gemuk ke? meh ambik lemak saya ni...hehehe

    ReplyDelete
  6. tq kakbitt
    tamo gemuk tp nk berisi sikit dr skrg..hihi
    ramainye pemurah nk bg lemak..mekasihhhhhhhhhh :p

    ReplyDelete
  7. azam thn baru ni agak2 boleh capai tak? huhuhuhu
    anyway, semoga sis akan menjadi gebu spt yg diimpikan.
    bab masak2 tu kita suka.... tapi yg simple2 aje lah.
    yg complicated...tak baper nak suka plak. ~memilih! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..tak pasti..
      mekasih :)

      bab masak2 tu mmg taktaulah nak kate..dah lame tak praktikkan..hihihihihi

      Delete
  8. ermmm nak tambah lemak ekk? meh amek lemak2 moon.. nak tak? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'a ade org suruh..boleh ke? hihihihihi

      Delete
  9. lynnnn, nak weight gainn? sumpah jeles.
    meh amek yang nadia punya terlebih gain ni :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tayahla jeles nadia..nnti2 lin terlebih gain gak..kikiki

      Delete
  10. nak tambah berat ke? nak tambah berat sangat senang. nak kurangkan berat mmg susah.hehe makan makanan berat waktu malam. haa berat la badan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin