Wednesday, April 24, 2013

Wordless Wednesday: Counting Days





Semua orang tengah counting days untuk mengundi kan???

Kite pon! Excited sebab first time..hehehehehhe







another2 months, 5 days

15 comments:

  1. tk eksaited nk ngundi..tp duk counting nak pegi cuti2 dh ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...pi mane fiza?
      bestnye jenjalan...

      Delete
  2. ooooo baru nak dafta eh mcik hahahaha... aku nih kali ke 2 tauuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...dulu amek cuti dgn alasan nk mengundi...tp tak pon..:p

      Delete
  3. hehe kalau 1st time mengundi..mmg excited... moon 2nd time nak mengundi :)

    ReplyDelete
  4. Wow! First time undi,berdebar2 nampaknya menunggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle thomas!
      a'a 1st time..hehe..berdebar gak la

      Delete
  5. Ingat counting for akads day....hihihi...
    Nway slmt2 mengundi :)

    ReplyDelete
  6. bagus, excited tu yang kita nak..
    akak kali 3, insha Allah kalau panjang umo minggu depan..

    ReplyDelete
  7. nak dekat dah.. seminggu ja lagi. :)

    ReplyDelete
  8. Nerbes, kawin pun tak macam ni eh ? hahahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin