Friday, April 15, 2011

Giveaway from Moscow by Miszlullaby


Musim join giveaway kini kembali lagi..
HAHAHA
Takdelah..

Saya suka masuk blog ML..sebab suka tengok student kita kat oversea. Tak dapat jalan pi oversea, tengok thru diorang punye blog pon jadilah..hehe..lagipon ML suka share recipe. Baguskan? While busy study, sempat lagi berblogging dan rajin memasak.. Sangat kagum okay. (Takpe lin, anda seorang bekerjaya yang busy..hahaha)

Alkisahnye..macam biasalah kan..bile ada free time..pi jenguk blog-blog yang wajib dijenguk..yang saya suke stalk..yang saya suka baca..yang saya..ah..banyaknya 'yang'. Nak dijadikan cerita, bile bukak blog ML, ada giveaway ni..pastu nampak nama sendiri kene tag dek tuan blog.. maka haruslah join untuk tidak menghampakan ML kan.. Untung-untung, kalau murah rezeki dapat barang dari moscow..mane tahu kan?

Cara-cara nak join sila rujuk sini!

Kene tag 5 orang..dan calon-calonnya ialah :-
1. Mizzura
2. Kau ade ke?
3. Color of Bitt
4. Mekchu
5. Ezan Idma

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin