Friday, April 15, 2011

Kulit 2 Tona Lebih .......

Anda ingat akan iklan garnier?Pasti anda semua terbayang akan jurucakap-jurucakap garnierkan?
Seperti Lisa Surihani yang cantik, Heliza yang cute miut dan Abang Fahrin yang hensem sangat (hahaha...)

Apa kene mengena mereka semua dalam entry kali ini? Hehehe..

Sebenarnya, kalau anda ingatlah kan iklan garnier tu..tag line garnier ialah..Kulit anda akan 2 tona lebih cerah..
Tapi..berlainan dengan kisah saya..huhuhu

Entry hangin satu badan sebelum ni ada kaitannya..Alkisah yang mana saya kene paksa pi site tolong orang..
Okay..dengan rela hatinya saya pi la jugak :p (dah kate makan gaji..mane boleh melawan :p)

Sampai-sampai je kat Melaka...ya Allah...sangatlah PANAS..dahla kene lengkap dengan PPE kan..
Bertambah panas dan hangitlah saya..

Hasil dari 2 hari berada disana..YA! Anda BETUL! Kulit saya 2 tona lebih GELAP :(

Untuk orang yang memiliki kulit yang TAN macam saya..cewahh...tan tu..hahaha.. dengan kadar melanin yang sangat tinggi...memang kulit ni cepat sangat hangus terbakar..Seyes wooo...siap ada bukti lagi kat opis..diorang mesti akan gelak bile tengok gambar tu bile jelas lagi nyata saya hangus terbakar hasil dari pulang dari Redang+ PD last year..Baru je nak recover dari kehangusan...huhuhuhuhu...GELAP balik!

Huaaaa!!!! Okay saya tension..cepatlah replacement masuk~ tak sanggup meng'hitam itu keunggulan'kan diri sendiri yang dah sedia hitam ini~

Kedatangan saya ke Melaka ini dengan package ye... Selain dari membantu site planner di opis, memandang saya menumpang kasih dirumah beliau...saya turut serta tolong lipatkan kotak goodies untuk majlis perkahwinan dia~ Hehehe...Since saya confirm tak dapat hadir waktu majlis dia nanti..apalah salahnya bila ada peluang nak membantu ni kita bantu ape yang mampu kan kan...

Yelahkan..orang berbudi, kita berbahasa, orang memberi, kita merasa, orang dah tolong..kite tolong balikla~
Betul tak? Hohoho..

Tengah sediakan mental untuk menerima kulit akan bertambah gelap since kene pi Melaka everyweek :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin