Thursday, June 02, 2011

Kek Lapis Sarawak~

Setelah beberapa percubaan menge'pow' member yang selalu terbang kesana sini.. Akhirnya! Saya berjaya.... Hihihihi. Best gak ade kawan jadi pilot ni..boleh pesan sesuka hati..hahaha.

Tapi bukanlah pow sangat pon...more too system barter...main tukar ganti...saya pesan kek lapis sarawak, sebagai balasannya saya kene belanja dia makan...Pada mulanya nije nak makan satay kajang, yang pada saya...dowh~ takde benda lain ke mamat ni nak makan~ haahaha...asal nampak gua je..satay kajang, asal jumpa gua je satay kajang..hihihi.bosan seyh~
Nije bz with his I phone~

Dua kali jugaklah appointment penyerahan kek lapis tu gagal sebab masing-masing busy...hihihihi..Dan akhirnya, weekend lepas kami set tarikh nak jumpe..sebelum kak lapisku itu bertukar menjadi air batu dalam fridge nije tu.Lepas tak jadi banje satay kajang, nije suh blanje kat Tony's roma which is~ wah! macam mahal jerk tempat tu..tak bley..hahaha..last-last nije suh pilih sendiri tempat makan.. dan saya pilih..Wong Solo LAGI! Hahaha..nasibla ye..
kekenyangan..dia balun 2 gelas air :p

Ni kek-kek yang dah di ngap-ngap oleh saya...sangat sedap OK! Saya yang biasanya not really suke makan kek lapis pon terus suke! berulang-ulang kali saya makan tau..

Nije ade kate, ade satu kedai kat Sarawak ni memang famous dengan kek lapis. Kedai keklapis kakmona kot (lupe..huhu)..memang sedap gile, die yang cakapla..tapi masa bile die nak belikan untuk saya yang memesan ini, kedai tu tutup..cis bedebah! Jadi dia beli je kat kedai lain...Tapi die dah wat food testing dulu dan dijamin sedap.. kalau yang dia beli tu pon dah sedap...mesti yang dia cakap lagi sedap tu double triple sedap kan~


Nije kate nak wat bisnes kek lapis raya nanti..die banyak flight pi ke Sarawak...dalam hati duk kate..(pergh..pandai gak member aku ni cari side income..padahal gaji pilot ntah berapa ek..) jadi saya dah pesan awal2... Hahaha..seronok!!

Kaklun ade borak gak ngan nije pasal pilot..camne nak apply and so on.. nije tak galakkan gurls jadi pilot..hihihi..awal-awal die cakap susah! tak payah~ perempuan tak sesuai..ekekeke..klakar pulak..




While borak-borak dengan nije sambil makan, die bagitahu ade Hush Puppies Warehouse Sales!
Wow~ ape lagi..makan laju-laju untuk pi tengok dan shopping kat warehouse tu....huahahahahaha..itu next entry..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin