Wednesday, March 27, 2013

Wordless Wednesday : TOLONG JAWABKAN :)





Setiap hari saya tak dapat jawab soalan ni...
Thanks to mizzura sebab jadi tukang jawab...kikiki

Kite tunggu pukul 12 ni...sape pulak nak kene jawab harini..hihi


11 comments:

  1. alamak, kenapa x nampak gambar ni? ke pc ofis aku ni problem??

    ReplyDelete
  2. blog cantekkk!

    done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee..

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. erk.. nak jawap mcm mana ni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..mmg susah nak jawab tau ni

      Delete
  4. yana makan kat rumah jer lin..ki3..eh da tunang eyh?ala lamanya tertinggal kereta api..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. untungla makan kat umah..tayah susah2 pk nk makan mane..hehehehe

      Delete
  5. hahaha.. setuju sgt sgt sgt.. kalo nak selamat, sebelum org lain tya, baik kita yg tya soklan tu.. tak de la rasa terbeban kena jwb soklan susah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan mekchu?
      lin selalu ckp...
      i'll follow u..ekekeke...dasar malas nak pk

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin