Sunday, August 08, 2010

Little Penang Cafe @ Mid Valley

Setelah sekian lama tak jumpe....akhirnya penantian itu berakhir jua..kehkehkeh...punyelah susah nak jumpe minah ni...sangat busy wooo lawyer ni..jangan main-main..

Meh saya kenalkan sahabat saya since 1991 until now...Farida Mohd...
ok..saya memang kejam..amek gambar curik2..kehkeh..
Dialah sahabat saya dari kecik sampai sekarang...walau sekarang masing-masing ada komitmen masing-masing, tapi Alhamdulillah kami masih berhubungan..kalau masa zaman sekolah-sekolah dulu..pakai surat.. hahahaha..sangatlah retro..Mule berkawan dari sekolah rendah, pastu terpisah masa sekolah menengah..dan terus terpisah...Ye..kami memang satu sekolah masa sekolah rendah je..Form 4, masing-masing dapat masuk MRSM..tapi dia kat Muar saya tercampak ke Kuantan..hihi..masa ni lah gune surat-surat kot..Zaman Universiti pon tak sama..Farida masuk UIA dan sekali lagi saya tercampak di UTM.. huaaahahahaa..

Eh! Apa kene mengena tajuk kat atas dengan si FM ni..ouh..dah lari dari tajuk dah..hehehehe
Sebenarnye last Saturday setelah banyak kali postpone, jadi gak kitorang hang out same-same..
Disebabkan FM ni sangat-sangat obses dengan KOPI..so kenelah cari kedai untuk lepak dan makan-makan yang ada menyajikan kopi yang kaw2 punye..dia takmo kat Secret Recipe..so cari punye cari.. Jumpelah kedai ni...

Little Penang Cafe @ Mid Valley
Tengah sabar menanti sambil tengok2 menu
Ye, adik saya pon join sama :)
Antara dekorasi di cafe ini
Char Kuey Teow
Kami bertiga order yang sama je..tak tahu nak order ape sebenarnye...Char Kuey Teow ni..sedap! dan banyak..hoho..untuk sayalah...sebab saya sorang je yang tak abes..hoho...tapi serius memang banyak..
Air masing-masing order lain-lain la...FM order her fav ever..Kopi..saya terpegun dengan air tebu aunty kat meja depan..dan ain order Ice Lemon Tea..

Harga kat kedai ni bolehlah...reasonable jugaklah harganya..mampu lagilah nak bayar..ehehehe..


Ain :)
Yeay! KAMI :)

3 comments:

  1. uish.. mcm best ja kalo makan tmpt neyh..
    char kuey teow..
    ayoo.. rindu char kuey teow utara..
    huhuhuuh..

    ReplyDelete
  2. the hokkien prawn mee here is also very good!

    ReplyDelete
  3. adreynieelisya : sedap..cubelah
    baby sumo: is it? should try la next time...
    but I ni alergic to prawnla..huhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin