Monday, May 07, 2012

Minum Petang bersama Qihah :)



Kite ade banyak cite nak cite kat sini 
tapi...tapi...kite takde masa..
ni je yang mampu untuk setakat ni..ahaks!

Akak buat karipap untuk minum petang Ahad kami
sedap! i like it..

Ye..budak tecik tu pon sibuk nak kelim karipap jugak.
si kakak dia tidur kepenatan tak siap keje sekolah..
Sian..huhu..

Sehingga kite berjumpa lagi.. :)
Saya bersemangat nak keje ni..hahahahaha....*cuak*


14 comments:

  1. selamat bekerja di tempat baru my dear...

    semoga dpt kawan2 dan boss yg best!!

    ReplyDelete
  2. @k.wahida:

    tq! InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  3. comel jer karipap tu..tak pernah buat lagi karipap besar ni sendiri..buat karipap kecik jer..hehe

    ReplyDelete
  4. @yana:

    ehehe..ni akak yg buat..kite tlg mkn je..kikiki

    ReplyDelete
  5. si kecik tu buat karipap mini ke?? hehehe...

    oh, keje baru ek? kat mane lyn?

    ReplyDelete
  6. aduyai .. syok nye tgk karipap tgh2 sejuk ptg2 hari ni

    ReplyDelete
  7. @munna:
    a'a si tecik buat jugak..sekali die makan yg blum masak da..wakakaka..

    yup keje baru kt key ell :p

    ReplyDelete
  8. @kakzura:

    itu ptg ahad punye cite sbnrnye..hahaha

    ReplyDelete
  9. wahhh comelnya karipap kakak kecik tu :)

    ReplyDelete
  10. @k.bitt:

    yg tu menyibuk je..haha

    ReplyDelete
  11. saya suka curik-curik makan inti karipap tu kalau mak saya buat karipap..hehe

    ReplyDelete
  12. @c'axoera ヅ :

    sedapkannnn :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin