Wednesday, June 09, 2010

Contest Berapakah Harga Baju Saya?


Disebabkan tuan rumah datang menjemput sendiri saya untuk join contest ini...Saya dengan berbesar hati menyertai contest Berapakah Harga Baju Saya? yang dianjurkan oleh Mediha Omar!

Okey..mari buat kira-kira
Harga baju = RM5.00
Elastik band : 1.5meter kot..so 1.5 x RM1.6 = RM2.4
Upah tailor = RM3.00
Total = RM5 + RM2.4 + RM3 = RM10.40

Not sure whether my answer is correct or not..cube je lah kan...btw..i'm browsing mediha blog..jalan-jalan kat situ..ouh..rupenya die ade jual banyak barang ye...cantik-cantik..antaranya sling bag / clutch / vintage bag / necklace..harganya juga berbaloi..

Hurm..nak tanya mediha la..kat mane die beli baju comel-comel dan murah macam ni??? nak tahu jugakkkkkk

4 comments:

  1. Terima kasih kerana menyertai! Nak tahu di mana saya dapatkan barang-barang yang cantik lagi murah ini, kenalah stay tune dengan entry-entry akan datang! hehehe. Good luck ya!
    Love,
    Mediha Omar
    http://www.awesomelatte.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Darling, please check your email its regarding the contest :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin