Monday, June 21, 2010

Tubuh Segar Menawan dengan Kings and Queens from Shins


Weee....saya menang..saya menang...ni entry backdated ye..hahahaha...
Thanks to Cosmopolitan magazines..silelah bagi hadiah lagi..huhuhuhu....
Actually dah tahu menang ni since April..tapi hanya dapat notification untuk collect hadiah pada June..
Bapak peram hadiah...hahahaha...

Wokey..saya mula terjebak membaca dan melanggan cosmopolitan versi bahasa melayu ini sejak dicadangkan oleh my colleagues Mizzura. Selain dari isi kandungannya yang mantap and very suitable dengan kami yang urban (pergh...urban la sangat).. sekali saya baca..terus melekat..dan setiap bulan saya tak miss untuk memilikinya...Being me yang sangat suka masuk contest..tengok jelah entry blog ni..banyaknye giveaway/contest/lucky draw yang saya join kan...cosmopolitan juga banyak menyediakan contest dengan hadiah yang sangat menarik.. Wokey..honestla ye..saya memang teruja tengok my friend menang macam-macam. Itu juga merupakan tarikan yang sangat menarik, tertarik dan memang debomblah..
banyakkan barang2 tu? :)

So far..alhamdulillah..dah 3 contest menang...1st redeem.. Grand prize When in rome.., 2nd..Shins product ni..dan yet to collect/redeem foot spa from True Spa...semoga tuah itu sentiasa bersama saya :)



p/s: thanks mazura sebab tolong ambilkan hadiah itu! :)

2 comments:

  1. weee...tahniah lin! x sia2 ko join contest2 ni kan..ko mmg berbakatlah! ( ehh..berbakat ke bertuah..word aku ni cam tak kena je..tapi x pelah) ;p

    ReplyDelete
  2. erk..berbakat ape nye..bertuah tu mungkin...hahaha...tapikan ena..kalo lucky draw yg kat family day ke ..mmg selalunye takdenye aku bertuah..jarang bebenor...
    weh..aku mau beli shawl kat ko lah...ade diskaun tak? hihihiihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin