Thursday, June 10, 2010

Warna kegemaranku (Contest KhazisBoutique)

Contest by KhazisBoutique

Hurm...kene cerita pasal warna kegemaran ya..

Kalau nak diikutkan...pink ialah warna favourite saya...dari kecik lagi ayah suka belikan aku baju kale pink..sampai ke besar pon masih terbawa-bawa warna itu...reason ayah suka belikan warna pink ialah kerana saya agak kurang cerah berbanding adik beradik yang lain..hahahahhaha....ayah kata..warna pink itu sangat matching dengan kulit saya yang kurang cerah itu...ya..ya..i totally agree with him..bila tengok dekat wardrobe..ya Allah..banyaknya baju pink!!! hahahaha..baru-baru ni lah baru meriah sikit wardrobe itu dengan kale-kale lain...

Contoh warna pink kegemaran

sweeettttkan?

lagi contoh pinky item...

olololo...cantiknyaa...

banyak pilihan yang cantik-cantik tau kalau pink ni...ni antaranya


kalau yang ini pon okey..

 yang ini juga pink


dan yang paling menarik hati saya.....
jeng jeng jeng....





Contest Khazisboutique


Sumpah chantekkkk!!!!!


Dan semua barangan pink yang cantik-cantik diatas boleh didapati dari...

kat boutique ni...bukan barangan kale pink je yang ada...macam-macam ada....



4 comments:

  1. geng la kite weh suke giler fink..
    wuish..baju2 kat blogshop tu cantek2..harus aku terjah nih!

    ReplyDelete
  2. agagaga...ena..itulah..kalo baju aku suke pink..kalo barang2 more to merah!
    terjah weii...hihi

    ReplyDelete
  3. hi lin! entry sudah dibaca! :) thank u ye sbb participate :) ur number: 43. semoga berjaya. ^_^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin