Sunday, December 11, 2011

Futsal Intersite Tournament 2011 :)

Venue: Kelab Polo, Indera Mahkota, Kuantan Pahang
Date: 10th Dec 2011

Hello all~
Ouh..badan masih sengal-sengal dek kerana event semalam...Futsal Intersite 2011..
itula padahnye bile kite "sangat rajin" bersukan..sesekali bertournament begini..harusla sakit-sakit badan..
nasib baik isnin ni cuti..

Untuk team perempuan...ade 2 shop tak dapat hantar wakil..so ade 3 team je la...untuk memudahkan game..dan mempercepatkan masa..jadi..format yang digunakan ialah kalah mati...

1st game..HQ lwn KPS.. kami kalah 1-3... Alasan saya untuk kekalahan team HQ ialah...kami lambat panas..hihihi...takde teamwork pon satu hal...game lepas tu...KPS lawan GFS.. KPS menang 2-0 yang melayakkan mereka menjadi JUARA..lepas tu...game penentuan tempat ke2 dan ke3 lawan GFS... alhamdulillah..akhirnye kami menanggggggggggg... 1-0 je...tapi ok la...puas hati..

Sepanjang game...saya asyik buat aksi superman landing..wakakaka...asal nak rebut bola je terlanggar sikit je saya jatuh...langgar sikit je saya jatuh...budak2 laki kat luar dah tergelak-gelak..hihii...lantakla..janji have fun!

Bile sendiri dalam court tu..baru rase camne payahnye nak kejar bola...apatah lagi nak sepak bola..haha..
baru tahu betapa kejamnye sebelum ni duk ngate harimau muda kite.. lembikla...lari slowlah..sepak bola macam tak makan setahunla...sekali sendiri main..kikiki,...semua tu patah balik ke diri sendiri..hancurrrrr...


Jom tengok gambo...

tengok dak laki men dulu..taktau peraturan men futsal..hihi

Muke frust pas kalah 1st game

saya cube menceriakan nad...relaxla nad...chill

mereka tak puas beraksi..hehe


medal utk team laki..

Ehem...yang tengah tu KAMI yang punye..hehe

Lepas melantak...

Posing before balik..ehehe...kemainnnnn

8 comments:

  1. uncle...haha..saye pon tak pandai jugak...pandai keluar kan bola dari padang je...maka....defender la tmptnye..ihihi

    ReplyDelete
  2. kemain korang...yg aku bengkek la...3 tahun lepas..aku offer nk wat team pompuan utk futsal...dan-dan tu razlan kata pompuan xelok main putsal etc...sehari sblm lwn dia tny..korang pompuan nk main x...aku dahla budak br masuk xsmpi sebulan..mn nk knl staf2 pompuan...aku dh keluar co. br nk wat yer..
    #Bengang
    huhu

    ReplyDelete
  3. @mizzura: sabaq na...ko ingt senang nk kumpulkan 7 org ni...adik2 si nad n akma tu aku pakse..hihihi...

    ReplyDelete
  4. tak larat dah nak join futsal..penat:)

    ReplyDelete
  5. itu namenye daddy dah berusia...kikiki...gurau je...

    ReplyDelete
  6. u main hari ahad ke?? ai pun g futsal game gak tp ai tak main la, teman tunang ai jek hehe

    *lg la xpndai main :p

    ReplyDelete
  7. @munna:
    kitorg p main hari sabtu la..
    ehem...sayalah defender terhebat!
    wakaka..perasan...okla..just main2 je..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin