Saturday, December 31, 2011

New Year - Tropophobia

New year is just around the corner...dan saya mengalami tropophobia...
Hahaha...

Apo bonda tropophobia tu lin oi...

Tropophobia is the fear of change or moving. <-copy n paste dari sini

Masuk tahun baru...maksudnye...umurku jua turut baru seminggu lepas tu...ekeke...
sape suh lahir awai sangat! ha..padan muke..

Semoga ditahun baru ini menjanjikan sesuatu yang manis-manis saje untuk kite semua....



19 comments:

  1. jangan takut nak berubah,terutama untuk kebaikan! Hepy new year cadlynn:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tak dapat semua sedekit pun ok juga kan...

    ReplyDelete
  4. @teratai: bereh! insyaAllah...

    @teenager housemaid: happy new year!

    @mizzura: awat hang delete comment hang? aku tak kecik ati la weh..ye kite sebaya utk beberapa bulan..kah2

    @daddy: yup..berusaha :)

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru. usaha dgn gigih ya...semoga azam menjadi realiti. :)

    ReplyDelete
  6. happy new year lynn! gud luck n hv bless ;)

    ReplyDelete
  7. @iznie: mekasih!

    @kakbitt: tq2!! happy new year too :)

    ReplyDelete
  8. happy newyear ! wah bljar perkataan baru!

    ReplyDelete
  9. selamat tahun baru dear!!

    semoga tahun ini menjanjikan seribu kebahagiaan buat kita semua...amin..

    ReplyDelete
  10. slmt tahun baru =)

    kekadang perubahan tu buat kita lg hepi n tenang =)

    ReplyDelete
  11. @ezan: haha...saje ngade nk letak perkataan pelik2 sikit...gedik!

    kakwahida: happy new year too!

    munnafendy: sy pon tgh tunggu perubahan yg membahagiakan itu...err..hehe

    dni: happy new year!

    ReplyDelete
  12. umur berapa nnti ni?hehe..

    lin nanti emel alamat to emel yna eyh..anadelights@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Happy Birthday and New Year too,
    sometimes growing old is good
    you will be more matured and more prepared for a challenging life ahead.

    ReplyDelete
  14. @uncle thomas: happy new year!!
    i'm not afraid of growing older..no no.. :)

    ReplyDelete
  15. yna: umurrrrrrrrrrr? tetttttttttt!
    18 pada 10 tahun yg lalu..kah2..
    orait bebeh...will email 2 u..

    ni email lin :) mazsleen@yahoo.com

    ReplyDelete
  16. terdelete pasal problemo kot..ontah..hehehe..

    ReplyDelete
  17. @mizzura: gile lah kau marathon blog aku..ahaha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin