Wednesday, January 11, 2012

Tengah obses dengan lagu ni.. :p

Lirik Lagu Pasha Feat Adelia - Penghujung Cintaku Lyrics

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini, aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu


Sweet sangat si Pasha dengan adelia ni...

11 comments:

  1. suke gak lagu ni =)

    tang die sebut aku akan menikahimu tu rasa syahdu je...huhu

    ReplyDelete
  2. mmg best gilak lagu ni...aku pun suka...

    ReplyDelete
  3. @munna & k.wahida: sgt best kan? kalo ade org dedicate ke kite lg best..hahaha..

    ReplyDelete
  4. lagu ni best..
    ada kena mengena dengan si penulis kah?ekeke

    ReplyDelete
  5. @kakbitt: kite nk tepek youtube kt sini sbnrnye..nnti kite update..hehe


    @yna: ade! kah3

    ReplyDelete
  6. nak kena kawin cepat kamu ni...

    ReplyDelete
  7. @uncle gedek: apsal pulak...haha..lorr.suke lagu je..

    @M: ekeke..mane de..

    ReplyDelete
  8. uncle gedek suh kahwin la lin..patuh...

    ReplyDelete
  9. @mizzura: lambat lg beb..lambat lagi......tunggu ko ade anak dulu..kah3 :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin