Wednesday, January 25, 2012

Wordless Wednesday : Meh teka



Teringat kat entry kakbitt mase masak sayur ni wiken lepas..dan jawapan saya pada masa itu ialah..


Ni bukan timun ye lin! haha =))

25 comments:

  1. hmm..kalo bukan timun apa eh..saderi ker..?

    ReplyDelete
  2. rasanya saderi ataupun yang macam sayur sawi tu.. heh.. tak ingat lak nama dia.

    ReplyDelete
  3. bagi tau hadian dulu....

    ipad ke?

    ReplyDelete
  4. @mizzura: saderi? kah3..mcm wonderpet pulak...mari kite raikan bersama dengan daun saderi.haha

    ReplyDelete
  5. @kak ratu: ha..kan pak choy name die.

    ReplyDelete
  6. @uncle gedek: hadian die...makan sayur tu la..kikiki

    ReplyDelete
  7. aakakkakakaka so dah jumpa la jawapnyaa yerrrr....owhh cuti2 ni rajin masak yer..mesti sedap tuhh!

    ReplyDelete
  8. @kakbitt: hahaha...a'a dah jumpe jawapannye..

    ReplyDelete
  9. ouh dah ade jawapan ke..
    baru nak bagi jawapan sayur pear...
    haha..
    pear tu sayur ke?
    ngehehe

    ReplyDelete
  10. @mizzura: hihihih...ye..pakchoy:p

    @M: sayur pear? ape tu..hahaha

    @ezan: salahla...huehehe... bile nk mkn ayam masak merah ezan yg sedap tu..hihi

    ReplyDelete
  11. yg tak tahu mesti sebab tak makan sangat sayur..hehe...atau tak pernah masuk dapur...kikikih

    ReplyDelete
  12. @zainur: alamak! amek..terkene kt idung sy...sy masuk dlm 2-2 kategori tu..haha..jrg mkn sayur n jrg masuk dapur...kikiki

    ReplyDelete
  13. mcm sayur sawi tu... apa name ntah... tapi spesis sawi kan kan kan...

    ReplyDelete
  14. @semutsenyum: a'a spesis sawi..name die kan pak choy :)

    ReplyDelete
  15. dear...aku baru pos hadiah GA tadi..sori lambat...ada bz ckit...huhu...

    ReplyDelete
  16. Kakwahida: takpela...saya saje je memeriahkan GA akak..hihi...no prob..dont worry ye..btw...tQ!! :)

    ReplyDelete
  17. bukan timun laaaa... ish ish ish.. itu kan batang sawi tu :D (betul ka?)

    ReplyDelete
  18. @mekchu : hihi..skrg lin dah tau name die..hehehehe...adik beradik sawi la..

    ReplyDelete
  19. ohh kak biasa masak sawi manis ni:)

    ReplyDelete
  20. ada juga anak ambik buat cop2 utk senilukisnya:)

    ReplyDelete
  21. @k.teratai: zaman sy takde lak mak saya bg btg sawi ni nk wat cop2..hehe..biasanye gune kentang yg dah diukir.. :p

    ReplyDelete
  22. pakchoy?ingat sawi tadi..or orang kelate panggil lobak jugak..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin