Saturday, April 10, 2010

Marie France Bodyline 2nd Treatment

Halluuuu :)

Sudah pon beres 2nd treatmentku bersama MFB petang tadi..tinggal lg 2 session jer ...hoho :)
Mule2 sampai jumpe dengan nutritionist.....mule2 timbang...ade kurangla...dulu 45kg...la ni 44.3kg..(hek! pelik ye..berat secoet tu pon nk p slimming session..hahahaha...aku ade part tertentu yang mahu dikuruskan)..pastu soal siasat bagai ape aku makan pagi petang siang malam..jawabla dengan sejujurnye...pastu dapat form kosong untuk diisi, tulis ape ko makan dalam seminggu...huhu..

Then..depa tengok session aku bape banyak lagi...ooooo...sikit je..(ha le...hok murah punye)..so diorg suggest amek product to continue kat rumah bile dah abes session nanti...aku ni dah la pantang dipujuk rayu...aduh...make..memang aku amekla...for long term punye supaya duit yang aku laburkan untuk 3 session berbayar ini tidaklah sia-sia :) tapi aku baru bayar deposit lah..duit sengkek gile bulan ni..ni baru 10hb..lambat lagi my payday maaa....mau makan pasir nanti aku adik beradik..hahaha
Treatment kali ini lebih kurang macam treatment ke-3 Kak Red ..treatment ini dipanggil..Els 2..wayar sana sini kat badan aku ye...gegar-gegar gitu...haha...nak tidur pon tak boleh jadinye..dok gegar sana sini dalam 30minit..pas gegar-gegar tu..as my target part is my drumstick..so diorg letak cream ape ntah kat kaki...geli-geli aku rase...hahaha..gelak je assistant tu tengok aku duk ngelak2....pastu dia urut...Ya Allah...sakitlah! kuat benar tangan kau mengurut ye kak...sakit tapi aku tahan jek..last-last dia tahu gak..ehehe...massage ni amek mase 20 minit..10 minit sebelah kaki...
Lepas diurut bagai, tukar bilik and pakai cold warp...Sumpah panas  sejuk gile...tak tertahan olehku...gigil gigil beb...udahla memang aku ni jenis tak tahan sejuk..kalo kat opis tu..takyah cakaplah..sepanjang mase aku berjacket biru huduh milik syarikat tu sebab tak tahan sejuk..hahaha...lepas kene balut macam mumia..
sambil-sambil tu wat hand treatment jugak..celup tangan dalam cecair ape ntah tadi...lupe namenye..
Ginger Tea kegemaranku :)

settle sume tu...ok..boleh balik :) aku antara yang terakhir kuar dari kedai itu..haha..bestnye kalau dapat badan macam ni...wuuuwuwuwuwu









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin