Monday, April 19, 2010

Fabulous Mom's Flea Market...@ TTDI

Ouh ho....nasibku sebagai seorang driver..hahahaha...FYI, saya ialah driver kepada kakak dan adik kesayanganku tu....wah...best diorang ye..punye supir peribadi tanpa berbayar ini..hahaha..aku lah yang sedihnye..mengikut sahaja perintah mereka...

My sister already said that dia akan menggunakan khidmat percumaku ini sebaik mungkin dan akan hanya berhenti setelah i'm getting married..WHAT??? hahahaha...nak dating pon payah (errrr...where got dating??)...weekend je kene jadi supir die n jadi babysitter..kehkeh...adoi..xpelah...relakan je lah...

Panjang pulak intro...okey..sebenarnye..last saturday..sebagai seorang driver yang dipercayai...aku telah pon diarahkan untuk mengikut die ke Flea Market yang dianjurkan oleh Fabulous Mom kt TTDI, Damansara..sebenarnye dah banyak kali nampak email invite datang kt flea market tu..saje takmau bagitau kat akak..coz i know my sister..die punye teruja tu memang terlebih sudah..hahaha..

Sampai-sampai kat fabulous mom punye shop...akak membeli tak boleh belah kat situ dulu..dapatlah dia 3 items for herself..2 toys untuk gegirl ia si kakak n adik...sementara dia shopping sakan tu..aku akan menjalankan tugas sebagai babysitter pulak..adik sangat buas ok..waahaha..patutlah kakak aku slim melim...

Abes shopping kt bawah..naik atas pulak untuk tgk barang kt flea market..kat cni akak beli hanger untuk sangkut tudung,4 baju baby,1 kasut baby, 2 legging for adik and tangkap gambar akak n adik secara percuma..hahaha..mase kat flea market ni dapat blog2 mereka yang menjual disana...almost semua yang menjual kat sini aktif berniaga secara online jugak..meh share kat sini blog-blog mereka ye..

*pictures taken from fabulous moms FB..


Ade gak yang jual tudung, baju, kek..macam-macamlah...aku hanya beli hanger untuk gantung tudung je..hehe..beli jugakkkkk...adoi... flea market ini sangat sesuai untuk ibu-ibu diluar sana..harga yang ditawarkan agak berpatutanlah..n yang penting ade tempat menunggu for daddy's n anak2 yang selesa :) sangat-sangat suke tengok baju budak-budak..comei sangat-sangat...siap tanye kat akak tu if she got orang besar punye saiz..hahaha..malangnye tiada :(

Balik dari flea market..akak ajak p the curve makan kt waroeng penyet...hurmm..untuk review..so far dah 2 kedai ayam penyet yang aku makan..satu kat bangi (wong solo) and kat the curve ni (waroeng penyet)..
Aku prefer wong solo lagi..waroeng penyet ni mengamalkan self service..so macam blur-blur skit..hahah..
Rase pon aku prefer kat wong solo lagi... akhirnya kt waroeng penyet tu aku dapat gak cube air jus alphukat...haha..oklah..xdelah kempunan lagi kan...

 kakak buat ape tu...ish2...

ibu marah kakak conteng meja..
hasil lukisan kakak.. :)
:D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin