Wednesday, April 07, 2010

Serene Aesthethics...here I come!!!!!!


wah! harini jerk byk entry aku buat hek! gile takde keje kat opis sampai leh wat 2-3 entry sekali gus..kahkah..

oleh kerana last week terlalu bergumbira vacation sana sini...perabeh duit sana sini..end up..
my face turn to be very the hitam legamlah! adoyai....sangat sangat sangat sangat (berapa banyak sangat da~) hitam...now i miss my own skin colour before...dapat balik yang sebelumnya pon oklah..tolong..tolong...

nk dijadikan cerita..hari ahad, day before redang trip..aku pi tesco kajang nak beli ape2 barang yang patutlah kan...pastu tetibe ade promoter(from serene aesthethic) ni datang promote their product..skin productlah..dapat voucher RM100 boleh buat treatment yang harga RM140..so aku fikir punye fikir...why not..after vacation confirm aku hitam punyelah..sebab kulit aku ni memang senang terbakar..so i sign up for that session...

pas balik from PD trip....jeng jeng jeng...MasyaAllah..Hitam Gile!!!!!!! xsanggup nak masuk opis..
maka dengan bangganya aku MC on that monday..kehkeh..purposely untuk pi buat faciallah..kebetulan pulak kaki sakit..bolehlah dijadikan cerita untuk MC on that day..hehehe..
..tapi aku memang puas hati dengan hasilnya untuk 1st trial..aku tukar dari treatment yang berharge RM140 to treatment berharga RM289 (specially for whitening).kurang sikitla kekusaman wajahku ini..itu staff persuade punye persuade aku..last2 die berjaya jugak wat aku sign up for package facial with vitamin C berharga RM203 x3..dpt 1 free facial yang sama..maksudnya 4x facial..dapat 4x eye massage..dapat pencuci muka berharga RM88.. so aku teruja! how are??? duit xde....kebetulan pulak teringat saham akak nak jual..so..fikir punye fikir...errrrrr...gigil gigil punye fikir....okla! i sign up for that package...gilela! habes around RM8++...pasni skin tone aku tak sekata jugak..siaplah korang..aku nak saman..kahkah....nnti will update the result...wee...the next appoinment die set another 2weeks..on 18th April..huhu..

product yang digunakan : - Soskin – A heavenly blend of nature and science

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin