Monday, April 12, 2010

peristiwa di hari isnin yang kelam kabut...

Halluuu...

Pagi isnin biasala kan...monday blues sikit..perasaan malas untuk ke pejabat setelah dua hari bercuti itu harus ade...haha..tapi kadang-kadang bersemangat pon ade...cume jarang-jarang berlaku..hahahaha

Pagi tadi..selalunya hari isnin aku sampai opis awal sikit sebab adik aku cuti..so yang bersiap untuk pergi keje sorang je..takdelah berebut sana sini..ehehe..tapi hari ni aku lambat sikit...dah siap dah kul 8 tu...pastu breakfast cereal, borak-borak ngan akak kat telepon (time ni la kan ko nak call aku kan kak...)..pastu layan sakit perut aku yang dah 2 hari pastu cari jam tgn..mane lak aku letak ek..rupenye2 tertinggal kt atas kete kat tempat wiper kereta...ish2..teruk btul..adui...tengok -tengok jam dah  pukul 8.30..Eh..bukan office hour aku start 8.30 ke? hahahaha...

Dengan coolnye..aku drive mule-mule relax je(jalan kampung memangla slow)..masuk kt je jalan..memecutlah aku sebab dah lambat...hahaha...tapi tibe-tibe je kat depan jalan jem..adus...ape diorang buat lagi kat jalan ni mase pukul 8.40 ni..sume orang lambat macam aku ke...huuhu...terus aku yang baru je memecut lepas tu kene break mengejut.......fuhhhhhhh..nasib baik tak jadi ape-ape..

Rupe-rupenye ade lori terbakar..patutlah jem..uish..bahaya betul..amek gambar sambil jalan slow...(patutlah jem..kalo ade sepuloh orang macam aku kat malaysia ni ..haha)..dapat snap gambar terus pecut lajuuuuuuuuuuu...vrooooooommm...takut weh..sat lagi kang meletup dengan aku -aku melayang...




Sampai opis dengan selamat pada pukul 8.49am..adus! lambat lagi...hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin