Sunday, April 11, 2010

Rutin harian~ almost 3 month da macam ni...

ye..saya ade rutin harian yang baru sepanjang 3 bulan kebelakangan ini...
Rutin ni kadang-kadang menyebabkan langkah kaki kancilku turut terhenti...
tak dapek nak poie mano-mano disebabkan rutin ini... ehehe...bukan bersungut atau mengeluh ok..
saje nak tulis kat sini so that my sister will appreciate too~




Rutin itu..tak lain dan tak bukan... menjadi S.U.P.I.R secara rasmi untuk adik ku..~
Pergi berhantar...balik berjemput..ouh..bahagianya hidup..kadang2 aku dimarahi kerana lambat!
 wah..kakak ko cube nk berubah jadi pemandu berhemah...ko marah2 pulak ye..
wUUUUuuu...takpe..akakmu ini tak kesah~ janji minyak kereta mini cooper  kancil aku tu ko bayar hek!
Tujuannye minyak itu dibayar bukanlah sebab aku sengkek sangat ok... untuk mengajar dia erti tanggungjawab..


Duit makan  pon aku dulukan...tapi later after the payday die bayar balik kat haku la ok..
Kalau setakat wat part time tapi makan, pergi balik ditanggung..baik kau duduk rumah je dik..pon tak kebulurnye..
aku confirm...aku suap lagi kau makan..hahaha..


Alhamdulillah..tengok ade la perubahan sikit lepas adikku ini bekerja..nampakla die paham sikit kenapa hakak die ni very the berkira walaupon untuk diri sendiri..lately ni je aku banyak perabeh untuk diri sendiri...kalau dulu..Ya Allah..Tobat...memang sangat kedekut ok! haha... Nampak ade tanggungjawab tu sikit... Kire untungla die..dapat tahu alam kerja lepas SPM ni...aku dulu mane ade...hahaha...(aku dulu tak penah wat part time keje not after spm pun tidak jua ketika sem break..ouh..rugi..kenapa ntah?)


Ape2 pon...best of luck ye adikku...dunia dan akhirat...kitorang sentiasa menyokong anda dikiri kanan depan belakang atas mahupon bawah...eehehe...anda cuma perlu yakin dengan diri sendiri..teruskan usaha dan bertawakal kepadaNya..


p/s: budak ni tengah tunggu offer untuk further study...semoga berjaya! 
kami kerap berdua kemana saja..lepas ni bile kau sambung belajar mesti angah rindu nak bebel kat kau kaklun! hahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin