Friday, May 14, 2010

Nightmare Elm Street boleh menghilangkan rase mengantuk saya?

Entry ini adalah untuk mengurangkan tahap kemengantukan saya pada ketika ini. Saya tidak tahu mengapa tahap mengantuk saya sudah sampai ke tahap dewa...Hohohoho...terus shoot status kt FB..jadi..member saya suh tengok cite Nightmare Elm Street untuk menghilangkan rase mengantuk...Yeke? Boleh ke?

Ok! Balik ni kene cari cite ni...hahaha..mekasih nije untuk suggestion anda..jangan saya xbley tidur waktu malam sudah~Wahahahaha

err..terfeeling saya-saya pulak..sopan sikit ek..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin