Friday, August 19, 2011

Melayan adik-adik main carrom dimalam hari

Ni masa antar ain balik pas gile shopping kat Jalan TAR Sabtu lepas..Before balik rumah atuk, sempat main carrom dulu dengan adik-adik..hahaha

Jom tengok kakak diorang melayan adik-adik..konon-konon nak tunjuk terror main carrom la..xsedar jari die runcing  kecik + ketot2.. baru jentik 4 kali terus sakit tangan..haha

Nasib baik table carrom tu kecik punye version...Yang main saya, kaklun, akim dan ajib..ouh..tapi yang muke terlebih excited tu daus. Pkah as photographer...


Haruslah akim yang terror main...kakak2 die ni melayan adik-adik je..penat baru balik shopping pon..ain pon dah terlentok kepenatan :p Bile main carrom dengan diorang ni, teringat masa kecik-kecik dulu...ni adalah salah satu fav game saya dengan adi dan cousin-cousin kami selain main konda-kondi, rounders dan baling selipar..ouhho...so budak kampung kan?

Ade style tak? hahah
Time kat bawah ni..kaklun da tersingkir...hihihi...ape da~ tak reti main sungguh :) Tapi saya tak reti sangat dengan peraturan baru diorang ni..ape ntah..kene ade lesen? kene masuk putih pastu hitam? kalau masuk merah kene masukkan putih? ohhhoo....main yang simple game sudahla~ kakak korang ni dah outdated..hihi


Lepas tu bermulalah aktiviti bercamwhore oleh adik2 saya yang diketuai oleh kaklun..hoho....habis penuh handphone saya dengan muke diorang je..ish2...sabo je lah.

Mereka yang kebosanan menanti game kami habis.. diorang ni memang suke posing~ ish2..
Mule-mule okalah saya main..saya kire ranking no.2 la..haha..tapi as i said before..jari saya ni kecik + ketot2..jadi bile dah 3rd round game..haruslah tangan sakit! jadi ajib amek alih tempat saya sehinggalah saya pulak yang tersingkir..ekeke..pastu baru ingat..eh..nak balik umah atuklah..dah lambat...:p

Saya pon join mereka bergambar jugak..hahah..tapi duk sengih manjang sebab dapat 5 shawl! yeay :)

Belum abes shopping raya lagi ni..nak kene wat checklist list ni.hahaha..dah macam keje pulak ade checklist bagai :p banyakla..semalam dah abes banyak jugak duit untuk preparation kaklun nak masuk u...ouh ho...nanti saya story mory kat sini..

Wahai adik-adikku sekalian..tahun ni duit raya angah potong sikit boleh tak? Hahahaha... kakak korang ade target baru la nak beli tahun ni..ehem...hahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin