Monday, August 15, 2011

Saya tak jual kerepek...tidak!!

Dah masuk tahun ke 4 saya keje kat sini..
Setiap tahun jugak orang salah ingat saya si penjual kerepek..
Wakakaka

saya tak bgth spe2..saya post kat blog je..hihihihih

Okay..name akak yang jual kerepek tu sangat-sangat close dengan nama saya..
tinggal tukarkan z dengan r je..
Tapi still saya tak jual kerepek..tidakk!!!
Saya hanya suke merepek disini
Hahaha


p/s: sape nak order kerepek angkat keyboard pls =))
p/s/s: Saya demam lagi harini!!!!! adoi....lemah betul...nasib baik tak demam semalam..ni mesti sebab main ujan ngn ain sabtu lepas kat jalan TAR...huhuhu
p/s/s: smlm saya berjaya mendera seseorang makan dengan banyaknye waktu buke pose..siap tapau untuk sahur...hahaha..sian die...sowie ye awak..saya mmg makan ckit..cer ajak makan tomyam..sure laju saya makan..haha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin