Tuesday, August 02, 2011

8 tickets - Harry Potter FINAL!

Hai..

Banyak sangat cerita yang tak sempat saya share kat sini...nanti2 ye...

Sekarang ni..saya nak cari sape yang nak 8 tiket menonton Harry Potter secara percuma..

Ohhoo...saya dah tengok cerita ni..walaupon saya sangat suke cerita Harry Potter ni tapi malas nak khatam 3-4 kali...lagi-lagi bulan pose ni..manela sempat nak buat semua benda..

Jadi..kesimpulan disini..kalau korang nak tiket tu..bolehla redeemkan on behalf saya before 8/8/2011 ni kat Uptown 1..pastu pi la tengok :p..Kalau tak...have to let go je la...kalau nak, just contact me ya.. thru comment kat bawah pon ok :p

Sorry cosmo! bukan tak menghargai tapi tak sompek! :p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin