Friday, August 05, 2011

Floria 2011..

Cerita dah basi  (lame sangat dalam draft) - hihihi..takpelah keluar cite bunga waktu bulan pose :p


Banyak nau yang cari floria 2011 tapi sangkut kat sini end up jumpe pesta flora 2010..hihihi..

Okay2..saya update..hihihi..sabaq na..lately ni susah sangat nak merajinkan diri bukak lappy pas balik keje..sebab saya selalu balik lambat sekarang ni...huhuhu...no more 5.30pm...demn!

Kitorang pon jugak Floria 2011 ni...tak rancang pon...tetibe je 5.30pm akma tanye..

Akma: eh..nak join pi floria tak..Liza ajak..
Lin: Erm...
Akma: Ala..lin tinggal je kete kat opis.kite naik satu kete je..rona n sephia pon join jugak..
Lin: OOOoo..

Nampak tak? saya tak sempat kate ape-ape pon..hahahaha

Okay..let me explain dulu...gambar-gambar yang akan ditepek kat sini...anda akan nampak saya sangat COMOT! HITAM! Haahahaha....biar kutuk diri sendiri dulu before orang lain kutuk..

Memangla..saya takleh p shop..baru 2 hari je..pastu bukan p update progress pon..duk lepak kat meeting room je pon sudah menggelapkan saya yang sedia gelap ini..huhuhuhu..sedih :(

Pi keje lak..disebabkan sangat penat lagi...grab aje baju yang dah iron dan..no make-up2...hihihi...mane nak tahu nak pi floria..kalau tau ai pakai cantik2 sikit :p

Jom gelakkan budak comot dan hitam itu..hahahaha

posing di tempat yang sama :p

bajet candle light dinner..haha

woo..pelamin angan2 akma :p

terlebih sudah kegedikanku :p

Us wif beautiful flower

dengan kete sorong pon jadila...

K@mi :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin