Thursday, May 03, 2012

Semangat! Semangat!

Hai :)

Saya nak stop jap cite Bangkok boleh tak? tak abes lagi edit gambo..ahaha..sian..Makin lapuklah cerita itu...wuwuwuwuwu..

Hihihihi...ape benda tajuk entry kali ni.. SEMANGAT? Kahkahkah....cik lin kite semangat =))
Jom gelak ramai-ramai..Sebenarnye....setelah almost 2 weeks saya jadi surirumah @ orang gaji kepada adik saya..Akhirnye....Cuti saya dah ABES!!!! Huaaaaa.. dan saya dah mulakan kerjaya baru! yeyeah....

Since 2006 bile saya start keje...this is the 1st time saya pi keje awal camni..6.30am dah kuar umah..
Bravo Lin! U can do it! Kah3... Not only that okay...saya pi keje naik public transport! OMG! Betul ke ni lin??? pandai ke die naik public transport..kikikiki
kemungkinan anda terserempak dgn saya di area-area ini sangat besar..haha!

Saya agak lost sikit tengok orang jalan laju-laju..biasa saya kalau nak laju tekan je pedal minyak kat kancil saya tu..haha..duk terhegeh-hegehla saya jalan lenggang kangkung...wuuuuu...still tak biasa lagi dengan environment seperti ini..2 hari naik public transport...2-2 hari saya tengok je lrt tu berlalu tanpa ada intention untuk mengejarnye..hahaha..





Untuk minggu pertama saya mula bekerja ini... saya cume kerja 2 hari je..hahaha...start keje hari rabu..khamis last day... JUMAAT cuti!!!! yeay!

Banyak benda baru nak kene blaja..banyak term-term baru...doakan saya :)

So kawan-kawan...kalau saya kurang berBW sekarang..fahamilah...saya agak bz mencari rezeki..kuar masih gelap..balik nak hampir gelap...hehehe.. nanti saya qada' bace entry-entry korang ye...dont worry darling :)



12 comments:

  1. publik transport lebih cool, lah....

    (sebenarnya uncle tak mampu tuang petrol)

    ReplyDelete
  2. owhhh good luck lynn...keje kat kl kena bangun pagi2...tak kira naik apa pon ;) akekkeke

    ReplyDelete
  3. wahhh...bestnya.... :) gud luck!

    ReplyDelete
  4. kalau di jakarta arisha lebih suka naik angkutan berbanding dengan taxi. that's the coolest public transport ever. hahaha. anyway, keep working and take care!

    ReplyDelete
  5. @uncle gedek:

    ehehehhee...skrg sy pon nk join uncle ckp publik transport coollllllll..walaupon diuji pd hari pertama..huahahaha

    ReplyDelete
  6. @kakbitt:

    ye btul..mmg opis hour start kul 7..kah3..

    ReplyDelete
  7. @iznie:

    best? insyaAllah..doakan ye..tq2..

    ReplyDelete
  8. @arisha:

    jakarta public transport efisyen ye? tq dear :)

    ReplyDelete
  9. waaa memang mencabar perjalanan kerja baru Lin ni..hehe..goodluck Lin..semoga semuanya bisa diharungi dengan tenang..jimat banyak dah la..ekeke

    ReplyDelete
  10. @yana:

    jimat? hahaa..dulu opis sgt dekat dgn umah...kini tiada lagi..kikiki.xjimat pon..biasa2 je..nk lari dari tensi sebab jem.ahaks! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin