Saturday, November 06, 2010

5 Pasal Saya Bila Berbroadband

Saya kene tag..kene tag itu saya..saya kene buat tag ini~ sebab mizzura kata saya kipas susah mati berukband.hehehe...adoi...dah lame sebenarnye kene tag ni..duk pending-pending sebab tak print screen benda-benda yang sepatutnya..jadinya..terperamla dia didalam sebagai draft entry dalam blog ItU aKu! ini...hehehe..ampun ye mizzura..
Bukti saya ditag oleh mizzura~

Taktahu la macammane asal usul tak ni..tapi dari banner yang ada...rasenye owner tag ni ialah tujuhhariseminggu punye..sebab ada watermark tujuhhariseminggu kt banner tu..

Okey..selesai pasal asal usul tajuk entry kali ini...hahaha...intro terlebih sudah~

Jom saksikan 5 pasal saya bila berbroadband~


1.Yahoomail!!!!!!!

Yahoomail ini sangat penting..macam-macam ada wooo~segala macam notification ada kat sini..samada notification dari FB, Youthsays, Nuffnang, Churp2..

Belum kire email forward dari kawan-kawan lagi..

Email dari lina@jobstreet lagi..hahaha..

Sehari tak bukak ni memang berpuluhla email masuk..itu tak termasuk spam2 yang menang berjuta-juta tu..hahaha...pakcik kayo!! yahooo



2. ItU aKu!
 Ni pon perkara wajib bile online..
 Dulu p mane2 mesti upload gambar kt fb..tapi sekarang tidak lagi..saya lebih gemar bercerita sambil tepek gambar kt blog..blog ini ialah diari maya saya!

Wah!! diari maya katenye...hahaha..tapi saya memang enjoy share story kat sini..suke! Kalo boleh nak coret setiap saat perjalanan hidup saya kat sini..tapi~ hahaha..tak mampu den..banyak lagi keje lain



3. Facebook
 Ouh! dulu sehari tak bukak fb macam nak nanges!
Addicted gile-gile..lagi-lagi zaman farmville..
Ya Allah..sanggup ni kunci jam nak bangun untuk harvest tanaman itu..hahaha..lepas tu tobat takmau main game FB lagi...berhantu~

Sekarang ni oklah..dah kurang sikit since ade maxisfb2mobile..

Fb ni penting untuk tahu kembang kuncup kawan-kawan..ouh..saya bukan stalker ok..saya cume nak tahu kabar kawan-kawan saya je..ehehe


4. Nuffnang~
Ah! ni bajet nak bodek Nuffnang ke? kahkahkah!
Xdela...saya memang wajib bukak ni kot..

Banyak boleh buat kat sini.. tengok contest baru dari nuffnang, tengok analytics blog yang tak seberapa, tengok income yang sikit tu (NN, bagila lagi BE banyak-banyak). Hahahaha

Selain blog NN ni..saya suke bukak innit jugak!
borak2 kat sane..promo blog..
Best! <3 NN sokmo! hihihihihihi


5. Churp2
 Ha! yang ni baru lagi...suke jugak! lebih kurang sama dengan Nuffnang seperti diatas...

Jom2 join churp-churp..
banyak event korang boleh sertai tau!
contohnya diorg baru je lepas main layang-layang same-same..

Selain dari bersuka ria, tambah kenalan..kita juga boleh tambah income secara tak sedar..hahaha..
adalah bape sen dalam acc tu..takpe..sikit2 ye..lama2 jadi bukit..hehe..

Okay! tamatlah sudah 5 perkara pasal saya bila saya berbroadband! sebenarnye ada banyak lagi laman wajib tonton tengok bila saya berbroadband, tapi sebab tag ni mintak 5 je..saya bagi 5 terhangat dipasaran la ye.~
Jumpe lagi dilain kali...tata~

Eh! lupe pulak nak tag~ errr...hurm...tag erina, wansteddy, arie, ain~ kalau ada mase/terlebih masa/nak buang masa buatla tag ni ye~ challo~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin