Tuesday, November 30, 2010

Jipaban – My 2010 Santarina

Hi Guys!
Pernah dengar pasal Jipaban tak?
APA?
TAK PERNAH???

Kan haritu saya ade shout kat twitter dan shout itu terus direct ke blog ini dan juga my FB pasal Jipaban ni..haha senangkan..sekali jerit keluar kat semua...hihihi..i like twitter~
Tak caye?? cube tengok kat bawah..


Susah-susah sangat, kalau nak tahu jugak..cube pergi kat sini..
Introduction pasal jipaban di blog Nuffnang --> click SINI!

Bersempena dengan sambutan hari Natal @ Christmas yang bakal menjelma..
Jipaban dengan murah hatinya mengadakan contest yang mana anda boleh mendapatkan a perfect gift dan juga berpeluang untuk memiliki hadiah berupa WANG TUNAI pada masa yang sama!
Apa lagi..jom join!

Mule2...kene sign up dulu Jipaban account..Saya dah ada!!!!


Jadi, orang yang sangat bertuah yang telah dipilih oleh saya yang bermurah hati nak bagi hadiah sempena Christmas ni walaupon kami tak menyambutnya ialah adik saya!! Ain!!!
Ala..walaupon kami tak menyambut hari Natal ni..tapi budaya bertukar-tukar hadiah ni bagus juga untuk dipraktikkan..Selain menggembirakan si penerima, kita juga dapat lebih mengeratkan silaturahim sesama kita..maksudnya hubungan tu jadi lebih mesralah~ uish..heheheh

Ain yang gegirl itu ye...bukan yang boboy tu!
 Hadiah yang puaslah saya duk pilih-pilih, jenguk-jenguk kat Jipaban tu..ialah!!!

Kenapa saya memilih ain dan stripe bucket bag ni?
kenapa ek?
Okay..saya memang boleh dikatakan pergi mana-mana duk angkut adik-adik saya especially si Kaklun dan ain..tapi as u all tahu..adik saya si ain ni baru je lepas dioperate last month disebabkan oleh sakit scoliosis yang dialaminya..jadi, disebabkan itu dah hampir sebulan die terperap kat rumah untuk sesi pemulihan.
Jadi, sekiranya Stripe Bucket Bag ni jadi milik ain, at least bolehla menghiburkan hatinya yang lara itu..
maklumlah tak dapat ikut saya pi jenjalan lagi buat masa ni..
Selain itu..pada pandangan saya lah..
Stripe Bucket Bag ini sangat sesuai untuk ain
sebab!
saiz die tak besar sangat, bolehla buat angkut barang2 nak p jenjalan nanti..
stylo sikit..
DAN!
saya nak ajar die ni pakai handbag
supaya bile keluar nanti takdelah duk selambe je tinggal wallet merata-rata dan juga semakkan beg saya yang dah sedia kala semak tu...hahahahaha
Oleh itu..tolongla saya untuk merealisasikan hasrat saya sempena Christmas yang bakal tiba ini untuk menyediakan hadiah buat adik saya ini..
Saya percaya Jipaban ialah My 2010 Santaria~

2 comments:

  1. good luck eh? eh?
    semoga berjaya bebeh XP

    ReplyDelete
  2. nany : thanks!! joinla jugak..mane tahu ade rezeki menang~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin