Monday, November 01, 2010

Shopping As Therapy

Girls = Shopping = Money
Sangat complicatedkan? Lagi-lagi bile shopping dianggap therapy bagi kami..
Hahaha..

Ahad lepas..kami (me n kaklun) pergi menjalani sesi therapy ini..Mula-mula..kami pergi ke Hotel Armada, PJ


Info mengenai warehouse sale ini diperolehi dari kakak saya yang suke menghabiskan duit saya~




Ouh no! Okey..sangat berbaloi warehouse sale ini sebenarnye sebab harga kaw-kaw punye turun! TAPI!!!! saiz kebanyakkannye susah abes sebab saya datang pada hari terakhir warehouse itu diadakan..

Tension! Yang menambahkan tension jugak..kasut yang penah saya beli untuk kasut raya saya tahun ni, saya beli dengan harga RM120, lepas tu dekat warehouse sale lain RM100 lepas tu semalam! harga dia RM60? what? half prize dari yang saya beli!!!! NO NO NO!!!!Tension!Ada yang berkenan dihati..tapi saiz takde..
Adik saya pon hadapi masalah yang sama juga. Dah la orang tengok orang lain beli berkotak-kotak. hohoho..jeles! Dengan kecewanya saya pergi membawa diri ke Mid Valley untuk meneruskan sesi therapy..
HAHAHA

Hajat dihati nak guna voucher-voucher yang dapat masa 'Pink Shopping Night' haritu..Yang validitynya until 31st October. TAPI!!! Ada tapi lagi..hahaha...kurang berkenan dihati.. Yang guna hanyalah.......Voucher buy 1 free 1 dari Juice Works. Saya beli Water works (Pineapple+watermellon+tropical juice) & Lychee ape ntah (Watermellon+Lychee). Sedap! It cost me almost RM10 untuk air yang ala-ala ice blended juicy itu..


Mission kami tetap untuk mencari kasut. Jadi, masuklah kedai-kedai yang menawarkan harga-harga yang berpatutan. Hasil dari carian tersebut! Saya dapat mengrab satu pasang sandle dari Nose [Half Prize!]
dan adik saya pula grab kasut dari Hawkey kot? Picture yang available only for kasut adik saya~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin