Friday, November 19, 2010

Ladies Extreme Day Part 2

...........sambungan dari Ladies Extrem Day Part 1

Kat mana last cerita ritu erk?.....recall..recall...ah, tengok balik entry lepaslah..lagi senang..hehe
okay..kali ni cerita pasal gamelah..seperti yang diberitahu di entry yang lepas, kami main 7 game..tapi yang valid untuk dikira ialah 6 sahaja sebab game last tu hanya 6 orang je yang main dan ada orang berpaling tadah (sambil-sambil jeling mizzura) huehehe

1st, 2nd dan 3rd game main kat field macam kat bawah ni..

Sebelum berperang..harus amek gambar dulu..posing sakan..haaha..
Before 1st game start, kaksue tanye saya..ok lin..ape strategi kite..pastu saya terkebil-kebil lalu tanye balik..ape strategi kite kaksu? Wakaka! Diorang bantai gelak kat saya sebab saya jawab soalan dengan soalan yang sama..haritu kate HOT sangat sampai depa berebut nak ambil saya jadi ahli group.. Terus kaksue bagi arahan kat kami..pecah kepada tiga..2 ke kiri, 2 tengah dan 2 ke kanan. (sebenarnye saya merendahkan diri yang sedia rendah untuk memberi peluang untuk orang lain lead the group...errr..ngelat~)


Kat sini cara game die ialah rampas bendera musuh lalu MENANG!!! Bendera berjaya ditawan oleh KakLinda dan...errr..tak ingat..yang penting bukan sayala..saya tolong back up mereka..

First game ~The Angels~ menang...
Second Game So Sweet Grup menang..
Third game ~The Angels~ menang balik..


Untuk game yang ketiga dan yang keempat pulak main kat dusun ni...game kat sini pulak, kene naikkan bendera kat tengah2 tu..nampak macam senang..kedua-dua game ini MILIK ~The Angels~ Yuhuuuuuuuuu~ Memang Gereklah ~The Angels~ bangga sat..bendera itu berjaya dinaikkan oleh Chai dan Kak Linda..




Last game dekat ladang kelapa sawit..cuak siot kat sini..dengan tengok pelepah bersepah disana sini. batang pokok kelapa sawit yang berduri disana sini juga...arghh..cuak..Jeng jeng jeng..Cube teka kat sini sape yang menang???



 Mestilah ~The Angles~...So sweet Grup kene kepung beb! hebat tak? hahahaha


Apa yang penting yang dapat saya katakan mengenai game paintball ini.. selain dari kite beriadah serta bersukaria dan gelak ketawa. Untuk menguasai game ini, sangat memerlukan teamwork yang sangat kuat, tak boleh nak jaga diri sendiri je, kene backup kawan2..kene ada ketua yang membahagikan kawasan/kerja setiap ahli dan pastikan ahli menjalankan tugas masing-masing.. Apa-apa pon, Korang memang bestlah!
Sangat terhibur dan bergembira pada haritu..hoho..

Majulah sukan untuk negara!


p/s: gambar2 so sweet grup biar mizzura yang upload :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin