Tuesday, November 16, 2010

Lunch @ SweetChat~

Uh! Sekarang perkataan 'sweet' tengah hangat...sebab ade group so sweet tu kalah game wiken lepas. Huehehehe..jangan marahnye mizzura~ haha..cite ni nnti saya cite di entry lain~
Ni cite last week sebenarnye...kebiasaannya, kami (mizzura n me) akan makan di mines pada hari jumaat..tak tahu lah kenapa...no strong reason..just nak varietykan tempat makan kami je lah kot..takdelah bosan duk ngadap di kedai makan yang sama (x-pokcik)


So, minggu lepas mule-mule nak perabeh duit yang tak banyak tu kat Kenny Rogers..tetibe si mizzura mengidam nak minum ice blended katenye..

On the way to Kenny Rogers kami kene lalu depan kedai Subway..eh! Kedai SweetChat ni tak pernah cubelah kan mizzura... Kami undur dua langkah kebelakang..pastu p tengok menu kat kedai tu..pastu pikir-pikir..hurm..try kedai ni pulaklah~haha! tak tetap pendirian sunggahla budak 2 orang ni~ hahaha



 Okay..to cut short the story, jom kite tengok menu kami pada waktu itu setelah sekian lama kami merenung menu itu..hahahaha...adoyai~ waiter die pon pening dengan kitorang..keh2
sambil pilih menu sambil posing~ hebat!

aku malu2 kucing!

tengok mamarazi ni..gaya die amek gambar..fuiyo~

Kami sibuk bergambar dari sebelum order makanan, makanan sampai, tengah makan dan juga setelah abes -makan..haaahahaha..adoi..sejak-sejak aktif berblogging ni lah kerja kami..keh2..


Itula kesudahan menu kami pada haritu...si mizzura p amek burger...den amek pasta lada hitam..
Dua-dua saya rase..ouh! salah..saya rase burger dan makan pasta..heehe..burger die oklah..lain dari yang lain..daging ayam yang manis..pasta lada hitam agak pedas dengan rasa lada hitam yang pekat! haha..dah ko order pasta lada hitam..mestila rase lada hitam lin oi! ok2..hehehe..biasala saya ni..mengada!

So far pada saya harga makanan di sweet chat agak mahal jugakla..menu-menu pon bolehla..banyak jugak pilihan tapi saya kurang gemar~

Sekian dengan laporan makan-makan dari saya pada kali ini..jumpe lagi ye~ stay tune :)

2 comments:

  1. mamarazi..?
    tapi banyak pulak muka mamarazi dari orang yang dimamarazikan kan..hahaa....

    ReplyDelete
  2. hahaha
    tula pasal~ ampun ye mamarazi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin