Saturday, November 20, 2010

Dah dapat kad comel~

Thanks to Kak Lin (errr..name lebih kurang da~)..Saya dah terima kad yang super duper comel itu dengan selamatnye hari khamis yang lepas...


Almost every month saya akan cube meluangkan masa untuk menyertai giveaway dari blog Kak Lin ni..
Tapi belum ada yang sangkut sampailah akhirnya~ Saya dipilih juga sebagai one of the winner untuk October 2010 blog giveaway...

Makin lama makin senang nak join giveaway dari blog kaklin ni tau..just tinggalkan comment di entry giveaway untuk bulan itu beserta dengan alamat email anda untuk dihubungi sekiranya anda dipilih sebagai pemenang~Hadiah yang ditawarkan juga turut meningkat nombor bulan giveaway itu diadakan.. Sebagai contoh, masa bulan October haritu..ada 10 pemenang bertuah termasuk saya..

Nak tahu kad ape yang saya menang??? Jom tengok bawah~

cantik kan???

Gambar dari blog kak lin lagi cantik!

Untuk coming November card giveaway.. kad ini yang menanti 11 pemilik bertuah..
cute bear...
Jom sama-sama join giveaway ni... click SINI!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin