Thursday, December 02, 2010

Fabulously Sinful - Gourmet Food

Ni no Ni no Ni no~ mintak laluan..ketepi..ketepi..gergasi telah kembali..

Iklan jap ek..
Ni iklan sukarela untuk mempromosi bisnes kawan saya..

Ye...promosi bisnes beliau...bukan promosi orangnye..huehehe..saya tak pasti tuannya itu sudah berpunya ke belum..wakaka..[hafiq~ sile jawab]

Sempena Christmas yang bakal menjelma..
Eh! banyak pulak entry sempena christmas ni..haha
padahal perayaan ni takde kene mengena pon~

Okay..Seperti entry saya yang lepas.Walaupon saya tak menyambut / meraikan christmas..Tetapi saya menyokong budaya memberi hadiah yang diamalkan semasa perayaan ini..Kalau masa raya puasa..kite biasanye ade sediakan duit raya kan..Kire lebih kurangla..bagi hadiah ni..bagus jugak amalan ni..
Boleh mengeratkan hubungan sesama kite~

Jadi..hoho..terpanjang pulak intro nye..ampun ye..
Saya dengan rasa hormatnya ingin memperkenalkan kepada semua..

Fabulous Sinful - Gourmet Food
Kalau anda sedang tercari-cari contact untuk order cupcake, hamper 
Bolehlah hubungi nombor yang tertera kat atas nun
atau
layari website  INI untuk keterangan lanjut mengenai perkhidmatan yang ditawarkan oleh mereka.
Hasil kerja mereka sangat mengagumkan..
Nak tengok tak??


Saya sangat kagum dengan anda ye Hafiq!~ berbakat rupenye ko decorate cake n hamper2 tu..
Seriously TAK SANGKA!!!
Sapa kate lelaki tak creative?
haha.. sape yang kate tu mesti lepas ni tarik balik kate2 korang bile tengok gambar2 diatas..

Akhir kata...semoga bisnes anda semakin maju dan terus maju dan maju di masa hadapan.
Teruskan mencabar diri anda dengan melakukan sesuatu yang luar biasa, lepas tu barulah kite tahu yang kite berkebolehan ke tidak..kan kan? Selagi tak cube selagi tu lah kite tak tahu ape kelebihan kite~
~GO HaFiQ GO~ U CAN DO IT!!!
BRAVO!!!

3 comments:

  1. sedap nampak...hu~~ hu~~meleleh beb!

    ReplyDelete
  2. huwaaa....kagumlah ngan sahabat kau..lawa betul design rose tu..betul2 kreatif orangnye..

    ReplyDelete
  3. beautiful girl : itula..cubela order..hehe

    mizzura: cantikkan? kreatif btul.aku pon kagum

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
" Ya Allah, sebagaimana engkau pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah musyrikin, maka kami memohon kepada mu ya Allah, turunkanlah bantuanmu kali ini kepada orang-orang islam di palestin, hancurkanlah rejim zionis yahudi sedahsyat-dahsyatnya" . Amin